Har du nåt kvar av pavan tills ikväll?
Det här helg för tusan. Bra väder ska det bli också. Tänkte ta det lite easy med priten idag så att man kan komma upp tidigt imorrn och köra. Tänkte bege mig norröver mot Riala/Gottröra och kanske vidare uppåt Norrskedika. Fina gruspartier däruppe
Den pavan är tom, en ny oöppnad står på kylning i baren (+6 celcius) för att inmundigas ikväll samt några andra godsaker. Ska på inflyttningsfest i en annan stad med taxiresa hem, något som inte är en höjdare då jag har svårt att åka bil när jag är packad
Denna pava gjordes i veckan, 45% lakritsshot som är rent livsfarlig att dricka då man blir jäkligt full på den
HAHA. Lakritsshot. Det andas lite 90-tal.
...
Jag tar en öl.
HAHA. Lakritsshot. Det andas lite 90-tal.
Full bli man väl utan att hälla godis i spriten
Tycker du skulle hålla fast vid din Spiced Gold. Det handlar om att bygga image vettu. En som ALLTID dricker spiced gold blir ihågkommen, men den som dricker godis glöms snabbt bort
Jag tar en öl.
Fy fan säger jag bara Skulle ha hållt mig till BARA spiced gold som du sa... Idag är nog den värsta dagen på länge, sån här skallebank har jag inte haft sen nån midsommardag tror jag
Nu ska jag lägga mig ner i soffan och försöka hålla kebabtallriken kvar i magen
Du missar en fin hojdag
Strålande sol och inte alls särskilt kallt. Nu drar jag. Tjing!
Snart dax o knalla bort till Bottleshopen o handla sig lite gott till grillningen ikväll.. synd att pilsnern ska va så förbannat dyr i det här landet.. ( Aus..)
Saknar europeisk öl dessutom..
:tvättstugesupa
Osäker på vad jag satsar på ikväll egentligen, antingen är det Frankensteinfyllan eller osynlighetsfyllan. Sjukt nice att äntligen få en helg helt utan skolarbete eller andra förpliktelser, det var länge sen. En till öl sen bär det vidare mot festen och en kväll av självförnedring och galenskap.
Äh, ta det som det kommer liksom. Man känner av hur de andra kommer att satsa med spriten, bara att haka på då
T
Vill man ha en suck att påverka händelseförloppet bör man ha en bra plan INNAN första biran slinker ner.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|