Krökatråden

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Muahaha. Det är alltid vi som sitter här och pratar party ;)
Kul att du kört hoj idag. Gick det bra ?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Första ölen snart avklarad, fast sen blir det nog inte så mkt mer idag :( Sparar mig tills morgondagen.

Fast man fick ju premiärturen på hojen idag! :banana ...synd bara att den inte riktigt höll ihop :huvet

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Igår: Utgång till Villan. Blev för full på förfesten och förlorade pokern, men de andra glömde kräva in straffet: att gå fram och ragga på ett gäng tjejer som vinnaren valt ut. Sumpade ett ragg. Halvbra kväll.
Ikväll: Bastu med öl & skitsnack, slår aldrig fel. Sedan blir det pizza och poker. Efter det troligen utgång till Corona. En massa dansande...

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Starstriker skrev:
Muahaha. Det är alltid vi som sitter här och pratar party ;)
Kul att du kört hoj idag. Gick det bra ?

Haha, de e ju så. Jag körde igår med endurofälgar/crossdäck och dåligt me luft, halvsvajigt. Bytte till motardfälgarna idag och körden en sväng, gott som fan, inte alls lika halt.

Usch, vet inte vad som händer ikväll, e ju dött här... :gnissla

EDIT: Hem till Ikon om en stund me Twice, får väl se vad som händer sen... :fyllisar

Last edited:

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Kom till krogkön, en brud kom fram å pratade..... en polare kom förbi i samma veva, tog in mig på vip :tummenupp
När jag väl var inne så kom bruden fram till mig igen :va sa en massa om att hon ville ha mig :D Hånglade lite :banana

Men hon började att snacka om sänghalmen.... då sa jag återkom imorgon då jag/ du är nykter :tummenupp

Ikväll blir det partaj, sitter å dricker kalla Norrlands Guld :yoparty :fyllisar
Vette tusan vart det blir ikväll :va

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
full som en indian igår. var ut i skellefteå, höll på att bli utkastad från första stället, föll några gånger, blev inte insläppt på andra stället trots att jag tydlgen försökte muta vakten med en hundring. Sen är det svart ett tag tills jag var på frasses och grisade med ett skrovmål och dödshotade nån som rökte där inne. Föll runt i en backe som jag försökte gå uppför. Sen då vi kom tillbaks till lägenheten så spydde jag lite, föll in i badkaret och slog mig som satan i axeln. La mig tillrätta på soffan, vaknade efter ett tag och spydde i chipsskålen.

Stabilt som fan! :tummenupp

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
hojlös!
hahaha ser ut som de gamla vanliga har fyllt på tråden med saker medans man har varit borta i det soliga vädret... kommer man hem till -17 grader och åker på förkylning måste kurera mig tills torsdag så man kan kröka :D

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Jag var på bröllop i lördags.... ett ytterst "folkligt" sådant. Festen hölls i en scoutstuga i Sollentuna. De som gifte sig hade varit gifta tidigare, och hade barn åt höger och vänster. Framåt kvällen kom den enas ex och hämtade barnen så att brudparet kunde fira sin bröllopsnatt på Scandic i Sollentuna.
Suck....

Har för övrigt köpt en resa till Dominikanska alldeles nyss. Drar nästa onsdag. Med lite flyt är snön borta när man kommer hem igen i mitten av april :)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Starstriker skrev:
Jag var på bröllop i lördags.... ett ytterst "folkligt" sådant. Festen hölls i en scoutstuga i Sollentuna. De som gifte sig hade varit gifta tidigare, och hade barn åt höger och vänster. Framåt kvällen kom den enas ex och hämtade barnen så att brudparet kunde fira sin bröllopsnatt på Scandic i Sollentuna.
Suck....

Har för övrigt köpt en resa till Dominikanska alldeles nyss. Drar nästa onsdag. Med lite flyt är snön borta när man kommer hem igen i mitten av april :)

Jaså ni har snö? Själv va jag ute i solen iklädd enbart kalsongerna och hämtade posten :D

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Anton_Ljunghusen skrev:
Jaså ni har snö? Själv va jag ute i solen iklädd enbart kalsongerna och hämtade posten :D

Yepp här finns lite snö med skare.. Inne i Sthlm är det fortfarande ganska isigt, men vägarna är torra. Dock ej sopade. Häromdagen smälte det så att vart annat gathörn var översvämmat. Just nu skulle jag tro att det är runt nollgradigt. Ska visst bli varmare i slutet av veckan.

Fan, med lite flax har jag ett jobb när jag kommer tillbaka från semestern, och då blir det till att gå och handla sig en hoj.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
En öl gick ner till maten, nu klämmer jag på en Glenmorangie Single Highland.
Fast det blir väl inte mer än så idag, festen får vänta på sig.

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Skål på er idag är det fest, dax och korka upp 6 ölen :fyllisar
Ush vill fan inte gå ut idag ,,känner mig sliten och ser ut som ett skollat rövhål i huvudet,fam vissa dagar känner man sig ful och idag är en sån dag,,skitsamma skål på er :tummenupp

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maxxi skrev:
Skål på er idag är det fest, dax och korka upp 6 ölen :fyllisar
Ush vill fan inte gå ut idag ,,känner mig sliten och ser ut som ett skollat rövhål i huvudet,fam vissa dagar känner man sig ful och idag är en sån dag,,skitsamma skål på er :tummenupp

yes idag är det fest...först fiddy åkning hela dagen för att sen gå på födelsedagsfest på kvällen...därefter sover vi några timmar sen går vi upp öppnar en bira åker upp till elmiamässan dricker lite i vanlig ordning...åker hem kollar på vm kval sen är det fest hela natten...det kommer bli en bra helg!skål på er!! :fyllisar

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Givetvis party både ikväll och imorrn. Tyvärr är det påsklov så alla studentjävlar har flytt staden, så nu måste man ragga på den inavlade lokala pöbeln. :3freak
Nåväl, lite fett på sylen skall man väl kunna fixa...
Trevlig helg och god jaktlycka till er alla!

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Ikväll blir det lugnt med lite mat och en flaska Marques de grinon.
Imorgon blir det inflyttningfest för kombon & tyskimporterad ful-öl :fyllisar

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Förar nu, sen blir det vidare ut i vimlet i stockholm!

:fyllisar Heppåre

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Usch, nu har det vart alldeles för inaktivt på spritfronten, en hel helg! Iaf så blir det ett par kalla idag me Zeb, Greven och The Wanderer.... :fyllisar

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring