Jag menade förstås höger puck. Men man ser ju faktiskt inte att han tappar den.Han tappar, och kör över, höger puck!
Jag menade förstås höger puck. Men man ser ju faktiskt inte att han tappar den.Han tappar, och kör över, höger puck!
Jag menade förstås höger puck. Men man ser ju faktiskt inte att han tappar den.
Jag menade förstås höger puck. Men man ser ju faktiskt inte att han tappar den.
Men HAR han verkligen tappat sin högra puck? Det syns ju inte.Det är ju sant förstås! Visst, det kan vara så att föraren tappat höger puck och sedan kör över någon annans puck!
Det syns tydligt om du väljer 720p.Men HAR han verkligen tappat sin högra puck? Det syns ju inte.
inte alla vurpor som slutar med lyckligt slut, tyvär..
12-åriga kenny "iceman" anderson fick förra helgen, 4 mars, en "tankslapper" som han inte kunde reda ut och körde av banan i sista svängen under 250 production racet på sin kawasaki 250 ninja på banan buttonwillow. Slog över när framhjulet grävde ner sig i sandfållan och landade på huvudet och fick svåra skallskador. Dagen innan vann han och satte ett nytt banrekord för klassen. Har legat på behandling hela veckan men för någon timme sedan så förklarades han död..
från kenny´s pappa
"kenny was declared brain dead today. He died doing what he loved, and what he excelled at. I have no doubt that there was nowhere on earth kenny would rather have been last weekend than at the racetrack, racing his motorcycles and hanging out with his friends. I'm sorry that all the thoughts and prayers we have received were not enough to bring him back, but please know that your love and comforting words really helped us get through the past week. Please keep kenny the iceman #12 in your thoughts. Live your lives to the fullest, and hug your children every day."
Såg du chauffören bakom första balen?Gillar strålarna med bensin som pissar ur tanken!!!
Såg du chauffören bakom första balen?
Om jag minns rätt så satte sig föraren upp och tittade åt resterna av hojen, skakade på huvudet och dråsade ihop igen.
P€RRA;5794274 skrev:Var det inte efter den kraschen Fiver bytte till Honda, eller var det senare?
i vitt skinn syns tom jag i startgroparna av lönnfetma.
Oscar var väl beroende av O'boy?Se där, Oscar! "I startgroparna av lönnfetma"? Har du utvecklats inom detta ämne?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|