Du har väl konto på www.motogp.com ?
Det förstås, googlade jag också utan framgång. Nakanos påkörning av Sete var det jag hittade.2720515Jepp, men det är svårt att skicka länkar därifrån till chefen...
Någon som kan hitta bra länkar på Catalunyakraschen 2006 samt Nakanos mindre hållbara bakdäck på Mugello?
Jag måste göra grova fel när jag söker...
Några foto från Catalunya dårå..
En duktigt skum krasch från Japanska 125cc!!
http://break.com/index/crash_happens_at_finish_line.html
HARCPro Honda föraren tänker väl rulla över målinjen i sakta fart av nån konstig anledning och blir torpederad rejält bakifrån. Svårt att se vad som händer här. Men ser ut som den bakom låg ihop med en annan ut ur svängen innan.. Olyckan hände innan mållinjen så undra hur resultatet räknades här?
Tänker du på Sete Gibernau? Han tappade visiret i denna krasch, och var orsaken till kraschen också.2725128Fan vad dramatiskt det ser ut på bild! På film ser man inte hur Grymt stora lecakulor dom har utomlands. Tur att visiret (som ser ut att flyga av på första bilden) inte for av! Då hade dom nog fått plocka ut stenar ur visdomständerna på...????? (Venm är det?) Dåligt påläst....
Tänker du på Sete Gibernau? Han tappade visiret i denna krasch, och var orsaken till kraschen också.
Tänker du på Sete Gibernau? Han tappade visiret i denna krasch, och var orsaken till kraschen också.
Fan vad dramatiskt det ser ut på bild! På film ser man inte hur Grymt stora lecakulor dom har utomlands....
jag har ett kortare på min och chansen är att det trasslar in sig i nånn annan när det blir trångt är mycket mindre.
OK! För på första bilden (127) så är det av till hälften men på bild 151 så sitter det på... Är det från olika vurpor?
Listigt!!!Vill ha! Får man ha ett kortare handtag i Superstock 600?? Och var finns det?
Lekakulor är rätt ovanligt. Är väll en Svensk uppfinning som finns på våra banor Anderstorp och Sviesta.
Har inte Catalunya i min sandfållesamling än, hoppas få den till våren då jag försöker få dit en förare där på ett race.. Men har några andra roliga banor. Så jag fick kolla upp och Mossberg har nog lite rätt att stenarna är kanske lite större utomland. Större än lekakulorna på A-torp iaf. Finns säkert nån standard på sånt med...
den här har nog alla sett, men inte så här lång kanske..
http://www.youtube.com/watch?v=MIbDiBHNn_0
Listigt!!!Vill ha! Får man ha ett kortare handtag i Superstock 600?? Och var finns det?
Har han släpp handtagen innan han kraschar Stoppa vid 0.34
alltså, han slår i vänster axel/arm i muren/busken/ eller vad det nu är där, och kastas nästan av hojen..
finns via mig, vikbart också.. obs, ej kort på bilden.
Snyggt! Kostar? Vikbart..... är det bra? En led som kan gå sönder? Eller?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|