Kraschade FWS.en

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
OLJEKYLD GSXR skrev:
Har Niklas fixat plats nere hos oss? Hehe, det är Jims gamla chef :D Men jag tror inte att hans hoj dryper lika mycket som min, jag får väl köra ifrån honom om han kaxar :crash

hmm,......jag menade nog att det dräller OM de oljekylda :D

Bara så du vet så har vatten mycket högre värmekoefficient än olja,.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
johanrehn80 skrev:
Hur hänger det ihop med den här tråden?..............inte geléhallonen utan Chrille.

Chrille har väl...just ingenting med denna tråd att göra. Han kanske har fin häck? Men det är jag inte rätt person att avgöra och jag bryr mig dessutom inte om det. :p

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Hagster skrev:
Tur att du finns Bror Duktig som skiner upp alla våra regniga dagar! Vad gör du själv som är så jävla mycket bättre om jag får fråga?

ehh... jag vet inte ens hur jag ska kunna kommentera det där då jag aldrig sagt att jag är bättre än nån annan.. :eek:
men jag kör inte av vägen och sen kommer å gnäller på andra för att dom kör omkull i en rondell..
en fråga bara, hur länge hade du haft körkortet när du körde av (med hojen du inte ens får köra)?

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
EBS skrev:
men jag kör inte av vägen och sen kommer å gnäller på andra för att dom kör omkull i en rondell..
en fråga bara, hur länge hade du haft körkortet när du körde av (med hojen du inte ens får köra)?

Gnällde inte på att hon gick omkull bara en massa andra saker. :crash
Sa att en mer erfaren förare KUNDE kanske klara sig. Sen körde jag ner i diket ja... Lär vart många som klarat sig på vägen. Med hojen jag FÅR köra, eller ja, det är 25kW iaf :). Vet inte riktigt hur länge jag hade haft kortet, en månad?

Mer eller mindre alla klotar nog förr eller senare insåg jag idag, fick tillbaka hojen idag efter diverse "justeringar" på verkstad. Ibland är det tur att marginalerna ligger på sin sida annars kan/går det åt hevete. Var bra nära att köra in i en lastbil idag, skulle köra om på en hyfsat lång raka vid en korsning, kollar av så ingen står i korsningen, börjar omkörningen (tur så är inte XRen nån räsermaskin) så svänger idioten utan att blinka. Man blir ju fan mörkrädd! Ordentlig tvärtnit sen raka vägen hem och tvätta tjalingarna.

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Jag tycker att det är konstigt att det inte ingår "halkbana" i Mcutbildningen...??

Om det var bakdäcket som släppte som du skriver skulle du nog ganska lätt räddat situationen. Ibland när jag är på lekhumör är jag ute efter att släppa på bakdäcket i kurvor, det är så kul att sladda under kontrollerade former... åk lite grusplan eller is på vintern så garanterar jag att du blir bättre på att hantera däcksläpp... :tummenupp

Häromdan körde jag lite på en grusplan och dum som man är så försöker man ju hitta gränsen på vilken vinkel man kan lägga ner hojjen, sagt som gjort och efter några vändor hade jag hittat läget när framhjulet precis får grepp och bakhjulet förtvivlat skovlar grus, och då tycket jag att lite till kan man väl ta i och drog i gasen varpå "bakhulet åkte om mig" hehe, blev en riktig u-sladd... Jävligt ont och så fick jag svetsa växelspaken... hehe...... :)

Fan va långt det blev. Lite abstinens kanske....... =)

/Zana

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...