Kraschade FWS.en

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Hur har det gått med hojen BB, är du motorburen igen?

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
BB och Tom sitter i min bil påväg ner till Linköping, med en FWS och en FJR på släp efter bilen. Det ska smiskas bana nämligen!! Jag blev lämnad hemma med Toms hund och bil :crash

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Bikerbitch skrev:
Hagster, om du försöker få mig att bli sur så försöker du med fel person. Det är kul att du försöker, men att tala om att jag är inte är en bra förare i trafiken är skrattretande med tanke på att du tog körkort 8 maj och jag den 3 juni..

:D :bow :bow :D

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
OLJEKYLD GSXR skrev:
BB och Tom sitter i min bil påväg ner till Linköping, med en FWS och en FJR på släp efter bilen. Det ska smiskas bana nämligen!! Jag blev lämnad hemma med Toms hund och bil :crash

Audi är bil..
Men tom har ju en Volvo.. :rolleyes: :notme ;)

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Hagster, om du försöker få mig att bli sur så försöker du med fel person. Det är kul att du försöker, men att tala om att jag är inte är en bra förare i trafiken är skrattretande med tanke på att du tog körkort 8 maj och jag den 3 juni..

Hur många gånger körde du upp då? Killarna på vägverket tröttnade väl till slut på dig så du fick leka dammsugare, du sög och de tömde påsen...

Rígge: Farten var 0.042km/h. Den var tuuuuuuuung. :crash

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
Jag har 4 par STORA blinkers ligger i garaget........om du känner att "driften" börjar avta kan du få några att skruva på hojen.

Själv kör jag alltså utan såna gula ..........

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Hagster skrev:
Hur många gånger körde du upp då? Killarna på vägverket tröttnade väl till slut på dig så du fick leka dammsugare, du sög och de tömde påsen...

Rígge: Farten var 0.042km/h. Den var tuuuuuuuung. :crash

Släppte du styret också? Isåfall har du vurpat.
Jag körde upp tre gånger. Gör det mig till en sämre förare?
Finns säkert fler här på forumet som kört upp lika många gånger.

Jag sög och dom tömde påsen, mja riktigt så gick det väl inte till.
Men jag kan tänka mig att anledningen till varför du slapp köra upp tre gånger var väl för att dom inte ville få sina schnasar avsugna av en kille.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
berggren_martin skrev:
Hur har det gått med hojen BB, är du motorburen igen?

Jadå, hojen mår så kalasbra så.
Körde bana igår på Sviestad, körde långsammast av alla och fick en egen instruktör. Helt underbart!
Stolt är jag dock för jag fick beröm för mina fina inbromsningar vi skulle göra under ett pass.
:rock

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Bikerbitch skrev:
Jadå, hojen mår så kalasbra så.
Körde bana igår på Sviestad, körde långsammast av alla och fick en egen instruktör. Helt underbart!
Stolt är jag dock för jag fick beröm för mina fina inbromsningar vi skulle göra under ett pass.
:rock

Å här tar hon sig igenom esset.

Bifogat

• bb-esset-web.jpg
    bb-esset-web.jpg
    45.8 KB · Visningar: 148

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Släppte du styret också? Isåfall har du vurpat.
Jag körde upp tre gånger. Gör det mig till en sämre förare?
Finns säkert fler här på forumet som kört upp lika många gånger.

Jag sög och dom tömde påsen, mja riktigt så gick det väl inte till.
Men jag kan tänka mig att anledningen till varför du slapp köra upp tre gånger var väl för att dom inte ville få sina schnasar avsugna av en kille.

Nja, jag släppte inte styret utan jag mer höll i det samtidigt som jag kämpade mot gravitationen i typ 10 sek innan jag la den ner. Sen har jag vart nere i diket med XRen, blev lite för mycket sladd och det gick lite för fort på grusvägen, dock var jag på hjulen hela tiden.

Eller så kan det bero på att jag klarar kraven för körkort den första gången men det gjorde inte du? Antagligen gör det dig till en sämre förare då du blev underkänd 2 gånger innan du lyckades nå upp till kraven. Jag klarade mig på det första.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Ok, Hagster, du sitter alltså och pladdrar en massa goja trots att du överskattar din förmåga och drar i diket? Trots att du inte orkar hålla hojen upprätt vid stillastående? Man är en dålig förare om man inte ser motorvägsskylten och kör långsamt istället för att trycka på? Jag kan berätta en nyhet för dig, BB klarade sitt körkot och vad säger det? Jo, att hon har lika bra koll som dig, för annars skulle hon inte klarat det. Inget som har slagit dig? Orkar inte ens kommentera allt annat trams som har skrivits i den här tråden av olika personer, ni växer nog upp en dag ni med, det brukar ta några år innan man fattar att man inte är kung på vägen.Måste nog ändå säga att jag har sympati för en som kör omkull i en dieselad rondell i regn med 20 km/h hastighet än folk som wheelar omkull sig, bromsar omkull sig för att de inte kan svänga eller kanske leker snabb på grusväg och åker av. Kan inte den här tråden anta en någotsånär normal form igen????

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Hagster skrev:

Eller så kan det bero på att jag klarar kraven för körkort den första gången men det gjorde inte du? Antagligen gör det dig till en sämre förare då du blev underkänd 2 gånger innan du lyckades nå upp till kraven. Jag klarade mig på det första.

Men då har ju BB gjort 2 uppkörningar mer än dig.
Din provförättare kanske bara hade en bra dag?

:hej

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
OLJEKYLD GSXR skrev:
Ok, Hagster, du sitter alltså och pladdrar en massa goja trots att du överskattar din förmåga och drar i diket? Trots att du inte orkar hålla hojen upprätt vid stillastående? Man är en dålig förare om man inte ser motorvägsskylten och kör långsamt istället för att trycka på? Jag kan berätta en nyhet för dig, BB klarade sitt körkot och vad säger det? Jo, att hon har lika bra koll som dig, för annars skulle hon inte klarat det. Inget som har slagit dig? Orkar inte ens kommentera allt annat trams som har skrivits i den här tråden av olika personer, ni växer nog upp en dag ni med, det brukar ta några år innan man fattar att man inte är kung på vägen.Måste nog ändå säga att jag har sympati för en som kör omkull i en dieselad rondell i regn med 20 km/h hastighet än folk som wheelar omkull sig, bromsar omkull sig för att de inte kan svänga eller kanske leker snabb på grusväg och åker av. Kan inte den här tråden anta en någotsånär normal form igen????

Kan bara hålla med dig min vän.
Hagster, lägg ner ditt omogna jävla skit snack. Kompenserar du för nånting eller?

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
OLJEKYLD GSXR skrev:
Ok, Hagster, du sitter alltså och pladdrar en massa goja trots att du överskattar din förmåga och drar i diket?

Jag valde mellan att bromsa omkull hojen eller dra i diket. Tog en snabb blick och såg att diket var tomt och körde ner där och bromsade ner farten. Gjorde jag ett dåligt beslut? Xren har faktiskt 21"/18" däck så det GÅR att åka i diket. Är jag ensam om överskatta min förmåga här inne, Mr Perfekt?

Trots att du inte orkar hålla hojen upprätt vid stillastående? Man är en dålig förare om man inte ser motorvägsskylten och kör långsamt istället för att trycka på?

Hur missar man att man åker på motorväg? Måste vara totalt omöjligt? Visst det går säkert men då bevisar det ju att man inte är tillräckligt uppmärksam.

Jag kan berätta en nyhet för dig, BB klarade sitt körkot och vad säger det? Jo, att hon har lika bra koll som dig, för annars skulle hon inte klarat det. Inget som har slagit dig?

Jajjemän, vet att hon klarade sitt körtkort. Men om vi säger så här. 2 personer skriver ett prov, provresultatet måste vara 10p för att få godkänd. Den ena skriver 10 och den andra 7, vem är bäst? Visst en uppkörning är individuell men man måste ändå nå upp till vissa krav. Efter 3 uppkörningar nådde BB upp till de kraven, jag nådde upp till dem efter 1. Det måste väl betyda något?

Orkar inte ens kommentera allt annat trams som har skrivits i den här tråden av olika personer, ni växer nog upp en dag ni med, det brukar ta några år innan man fattar att man inte är kung på vägen.

Tycker du har kommenterat det mesta ganska duktigt.

Måste nog ändå säga att jag har sympati för en som kör omkull i en dieselad rondell i regn med 20 km/h hastighet än folk som wheelar omkull sig, bromsar omkull sig för att de inte kan svänga eller kanske leker snabb på grusväg och åker av.

Absolut tycker jag synd om bb, kanske inte framgår av mina svar men det gör jag. Det jag kritiserade från början var henne inställning. Dock känner jag att jag inte behöver medkänsla från folk när jag drar i diket med en XR.

Kan inte den här tråden anta en någotsånär normal form igen????

Nej.

EBS skrev:
Kan bara hålla med dig min vän.
Hagster, lägg ner ditt omogna jävla skit snack. Kompenserar du för nånting eller?

Tur att du finns Bror Duktig som skiner upp alla våra regniga dagar! Vad gör du själv som är så jävla mycket bättre om jag får fråga?

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Hagster, är det inte du som kör med Bror Duktig-stuket just i denna tråden?

Bara en oskyldig lite observation från min sida där.

Det här borde lättast avgöras om BB köpte lite diesel och väntar ut Haggan en regnig dag med en lämplig "preparerad" rondell. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha