Krashen blev ett faktum - Man lever iallafall.....

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Fan asså, när man läser sånt här så fattar man man hur livet hänger på en skör tråd om man är motorcykelburen......brrrrr

Freppa, som jag fattat det är du en stor stark karl, så vi hoppas att du läker fort och bra.
En stor björnkram från Rejvis oxo!!!!!!

Hoppas du fått massa ketogan, det fick jag, och det funkade prima, hehehehe

Krya på dig!!!!!

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Oh, shit :skrämd

Krya på dig :hej

Angående olyckan har jag vart med om ett liknande scenario.

*Vänstersvängande bil med trasig blinker
*Förare av bil ovetandes om trasig blinkers
*MC på omkörning (i detta fall i ca 150 km/h)
*Smack*

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tur att du överlevde, det är skitfarligt ute i trafiken, jag fortsätter dock att köra på gata eftersom det fortfarande ger mig en kick, tempot sänks för varje år och snart så får man väl skaffa en HD :zpy

Krya på dig nu Freppis :hej

Poison

Member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skruttibangbang
:( Tråkigt att höra & krya på dej

P.s Skaffa DUBBLA Läkar-utlåtande för vad de än ska göra med dej, fråga om åsikter till höger och vänster. För jag har varit med om läkare som tror att de kan allt men sen ändå inte... det är inte värt att riskera något.

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Goines skrev:
ÄR det inte en 1300 kubikare av 'racemodell' då? :fakta

visst är det! men i artikeln är det skrivet på ett ganska vad ska man säga "ironiskt"? sätt.

(gillar inte journalister, ytterst sällan dom ger rätt bild av vad som hänt.. men det vet ju alla)

Diversion

Guest
Grattis till tur i oturen, kunde ha slutat med en tragedi. Krya på dig

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
Bra skrivet!
Så här är det:
Hojar kan ersättas. Inte människor.
Bra att du klarade dig. Upp på benen så fort du kan och ta tidningsmurveln (de är ett jä*la släkte) i öronen.
Riktigt bra skrivet!
Det manar till eftertanke. Själv blir jag fegare o fegare i trafiken för vart år. Tänkte på det i onsdags kväll när jag var ute o åkte på krokvägarna bortåt Sundbyholm/Kjula. Jag törs inte längre åka som för. Gubbfan börjar tydligen bli gammal.
Får nog ge mig ut på lite banåka där man åminstone slipper traktorer, bilar, avfarter med mer.
Robban. Blivande HD-åkare? Nänä. Möjligen VTX 1800 med massa fortåkagodis.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Lider med dig...

Hade sett fram emot att träffa dig och resten av old gixxergänget i September, men det får bli en annan gång.

Lycka till med återhämtandet. :tummenupp

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Krya på dej kompis!!...

hoppas på att till början av nästa år kunna jaga dig på alla dessa härliga småvägar som finns..

:hej

Mange

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawwa zx6r
Krya på dig mannen!

Hoppas du återhämtar dig snart och betydligt snabbare än mig då jag ännu inte är helt återställd från min mc-krock i början av juni, fastän jag inte bröt något ben etc

Freddo

Såldes för att betala studier på Hawaii
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såldes för att betala studier på Hawaii
Skönt att det gick "bra" (det kunde gått mycket värre).

Ett utmärkt tips till ledbandsskadan är att be sjukgymnast dylikt (även om läkarna inte säger att det behövs) om övningar för att det ska läka bra. Har själv utslitna ledband och lyssnade på de som sa att de inte behövdes något sådant. Klarar mig hyfsat men man känner sig lite stel i knät ibland så det är ett gott tips att försöka göra några övningar dessutom går rehabiliteringen mycket snabbare och smärtfriare.

Läk snabbt och väl
//Freddo

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Vet precis hur du känner dig, tur att du klarade dig från rygg och nackskador i alla fall. Men litan inte på högt buller för att bli upptäck jag var jävlig nära en likadan resa som då åkte på trots att jag låg mitt i hans backspegel med blinkers på och bullrande 50mm pipor, en del bilister är tydligen både blinda och döva?. Krya på dig.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Shiiit mannen!!
Läskig läsning det där... :skrämd
Tur du klarade dig med livet i behåll.
Läk fort och väl nu :tummenupp

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Kass artikel!

Vad kass artikel var skriven. typ 90% som läser den kommer ju att tolka det som om bågen, dvs du har kommet svinkörande så att bilen inte hunnet se den, och inte att det var han som var vållande pga av ouppmärksamhet och trasiga prylar.

Krya på dig förresten!

Återigen så tänker jag på min egen avvåkning, då jag åkte i ca 150 ner i diket och fick ett skrapsår på armen där en söm i stället gick upp. Hade ofattbart flyt den gången, får hoppas det inte händer igen.

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Ruggit bra skrivet. Synd att det var om en tråkig händelse, Lider med dig gjorde ont att läsa om dina skador och arg blev man av att läsa artikeln!Enligt den så kan man tro att du BLÅST på utav helvete och var ditt fel :mad: Står ju inget om bilen... :rolleyes: Kul att du kommer fortsätta åka MC :tummenupp Krya på dig!!

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Jag är hemskt lessen för olyckan :( , hoppas du kryar på dig fort. Jag litar ta mig faan inte på en enda bilist, tyvärr.

/n

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...