Krattan Fan-club

Belle

********285********
Gick med
7 May 2003
Ort
Märsta
Hoj
lc4 & xt som bud hoj
Krattan skrev:
Säkert!

Jag vet hur din avatar slutar! 3 kurvor senare är du passerad!

KTM suger!!!!!!!!! Det är bara HEDAS SOM RÅKKAR :bow

Följ med till Åland så gör vi upp på neutralbana!?

//Anders

Det där var inte snällt sagt av dig :(

/Belle
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ebbe skrev:
Ähhh, Krattan är en fjolla på en tjejcykel!!! Jag spöar honom vilken dag som helst (se avatar).
Tierp imorrn Anders? :whip Jag ska dit...

:D :D :D :D :D :D :D :D ;)

Heda forever! :rock

Nej du, jag tror Krattans hoj är bättre. Kolla en gång till på avataren så ser du tydligt att din hoj är ramsned - den spårar ju inte för fem öre...

och du _får_ följa med till Åland du med - det kommer att finnas folk av alla snabbhetsgrader där, som du kan öva att ta häng på :D Om inte annat så kan du jaga den store Midlanda-idolen Anders :bow .
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
TomK skrev:
Nej du, jag tror Krattans hoj är bättre. Kolla en gång till på avataren så ser du tydligt att din hoj är ramsned - den spårar ju inte för fem öre...

och du _får_ följa med till Åland du med - det kommer att finnas folk av alla snabbhetsgrader där, som du kan öva att ta häng på :D Om inte annat så kan du jaga den store Midlanda-idolen Anders :bow .

Ojoj, skönt med lite friska slängar å inget mes-skrivande, ska snabbast i Uppsala till Rörken på Måndag eller krockar det med ålandsvistelsen?

Håll hårt i godispåsen, din kommer nog att bli tom :D :D
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Krattan skrev:
SIZE]



KTM suger!!!!!!!!! Det är bara HEDAS SOM RÅKKAR :bow



//Anders


Anledningen till att den inte suger är ju att DU (en fartguru) har muppat runt på den en huligankväll å kört in den ordentligt :bow :bow :bow
 

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Kawasaki ZX10R
Tom Byron skrev:
Anledningen till att den inte suger är ju att DU (en fartguru) har muppat runt på den en huligankväll å kört in den ordentligt :bow :bow :bow
Åhh, det var en stor ära att få göra det :rock Det var då jag lärde mej att köra. Tack vare att den store guruhojen visade hur kurvorna skulle tas :bow :bow

//Anders :hej
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Tom Byron skrev:
Ojoj, skönt med lite friska slängar å inget mes-skrivande, ska snabbast i Uppsala till Rörken på Måndag eller krockar det med ålandsvistelsen?

Håll hårt i godispåsen, din kommer nog att bli tom :D :D

Jag ska i alla fall dit om maskinen inte skurit ihop (hittade oroväckande grova metallbitar på magneten). Om 620:n mår sämre efter helgen eller visar tendenser på att skramla sönder - dyker jag upp på Duken istället, men kommer då inte att köra annat än ren touring.
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Krattan skrev:
Säkert!

Jag vet hur din avatar slutar! 3 kurvor senare är du passerad!

KTM suger!!!!!!!!! Det är bara HEDAS SOM RÅKKAR :bow

Följ med till Åland så gör vi upp på neutralbana!?

//Anders

Tjena, enda gångerna du kom om var när jag slog av för jag var trött! :D Fan att jag inte kan/har råd att hänga med till Åland den här helgen!!! :mad: Ha så kul och kör skiten ur dom... :p
 

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Kawasaki ZX10R
Ebbe skrev:
Tjena, enda gångerna du kom om var när jag slog av för jag var trött! :D
Jaha sorry! Jag trodde att det var så där lätt, att köra från dej! Men du, hur kan du bli trött efter varje varv :confused: ;)

//Anders
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Krattan skrev:
Jaha sorry! Jag trodde att det var så där lätt, att köra från dej! Men du, hur kan du bli trött efter varje varv :confused: ;)

//Anders

VA F-N... :fatta! Nästa gång är det jag som åker med helmet cam(1) så jag inte kan bli förtalad! :skrämd


1: Nej Nurse Ratched, inte Helmut cam!!! :D ;)
 

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Ebbe skrev:
VA F-N... :fatta! Nästa gång är det jag som åker med helmet cam(1) så jag inte kan bli förtalad! :skrämd


1: Nej Nurse Ratched, inte Helmut cam!!! :D ;)


Mer eller mindre dök på tangenterna innan jag såg ditt förtydligande. Annars hade du ju lagt upp den som en straffspark :D :hej

/Hising
 

Belle

********285********
Gick med
7 May 2003
Ort
Märsta
Hoj
lc4 & xt som bud hoj
:bow Grymt bra kört på Rörken igår Krattan :bow :bow

Om jag fick för mig att jag skulle åka på samma tider som dig så skulle jag ligga och kolla däcksmönstret på däcken i första kurvan.

/Belle
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Belle skrev:
:bow Grymt bra kört på Rörken igår Krattan :bow :bow

Om jag fick för mig att jag skulle åka på samma tider som dig så skulle jag ligga och kolla däcksmönstret på däcken i första kurvan.

/Belle


Krattan rockar fetast!!! :bow :bow :bow

Heda är oxå smygnöjd som höll samma tempo som Mr Farmerlip :hej (i ett helt pass)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Lite impad av att Bröms-lösningen höll nere ljudnivån till Rörkenstandard på Monster-Husan! :D Och att den satt kvar!!! :confused:

Ja, vad säger man... han äger numera Rörken! :p

Belle: Kul att träffa dig och Ina, fler anhängare till Krattan och Heda fanclub?!? :hej
 

Belle

********285********
Gick med
7 May 2003
Ort
Märsta
Hoj
lc4 & xt som bud hoj
Yasha skrev:
Lite impad av att Bröms-lösningen höll nere ljudnivån till Rörkenstandard på Monster-Husan! :D Och att den satt kvar!!! :confused:

Ja, vad säger man... han äger numera Rörken! :p

Belle: Kul att träffa dig och Ina, fler anhängare till Krattan och Heda fanclub?!? :hej

Nästa gång ni ska åka på Rörken så kommer jag dit med en annan box´are som inte vill annat än att åka pga att han fick tillbaks körkortet idag och har bytt till en Duke vilket betyder att har vill köra typ hela tiden :tummenupp

När armjäveln är hel så kan du och jag ha en egen liten fajt på rörken (jag menar att vi har ju kvar den där överlevnads instinkten)

/Belle
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Belle skrev:
Nästa gång ni ska åka på Rörken så kommer jag dit med en annan box´are som inte vill annat än att åka pga att han fick tillbaks körkortet idag och har bytt till en Duke vilket betyder att har vill köra typ hela tiden :tummenupp

När armjäveln är hel så kan du och jag ha en egen liten fajt på rörken (jag menar att vi har ju kvar den där överlevnads instinkten)

/Belle

Kanske jag är pigg i knät då och kan ta Duken jag med - det var ett tag sedan den luftades på Rörken (och då i åttor runt plastraketerna).

/den halte och lytte i depån
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Ebbe skrev:
Känns som om jag måste masa mig dit jag oxå, annars kommer hans ego att växa obegränsat!!! :skrämd :D

Jag klockade Krattan på höga 48-tider när han väl bestämde sig för att gasa. De andra pruttade runt på 50,5 (Farmerlip) och 51,0 (Heda) och uppåt. Inte så värst imponerande alltså. :) Vera körde på mellan 53,5-55 beroende på om hon släppte förbi folk eller ej (gör inte det, blocka istället!) - snabbare än de flesta sportcyklar.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top