Krattan Fan-club

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Belle skrev:
När armjäveln är hel så kan du och jag ha en egen liten fajt på rörken (jag menar att vi har ju kvar den där överlevnads instinkten)

/Belle
:rodnar Menar du mig?!? :skrämd Så fort någon kommer ikapp mig, gör jag precis som TomK skriver... släpper förbi! Ingen aggressivitet och jävlar anamma i min gashand inte... än iaf... :(

Ska skärpa mig! Men, Belle! TomK har ju redan avslöjat mina snigeltider... så fajten är redan avgjord :p !
 

Belle

********285********
Gick med
7 May 2003
Ort
Märsta
Hoj
lc4 & xt som bud hoj
TomK skrev:
Jag klockade Krattan på höga 48-tider när han väl bestämde sig för att gasa. De andra pruttade runt på 50,5 (Farmerlip) och 51,0 (Heda) och uppåt. Inte så värst imponerande alltså. :) Vera körde på mellan 53,5-55 beroende på om hon släppte förbi folk eller ej (gör inte det, blocka istället!) - snabbare än de flesta sportcyklar.

Om jag inte minns helt fel så klockade jag krattan på 47,8


/Belle
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Lite impad av att Bröms-lösningen höll nere ljudnivån till Rörkenstandard på Monster-Husan! :D Och att den satt kvar!!! :confused:

Ja, vad säger man... han äger numera Rörken! :p

Belle: Kul att träffa dig och Ina, fler anhängare till Krattan och Heda fanclub?!? :hej
"Bröms-lösningen" :confused:
Berätta mer så kanske Hising får åka en hel kväll.... Och vissa av oss som har lite längre att åka (~18 till Upsala) vågar oss upp en kväll senare i sommar...
 

Belle

********285********
Gick med
7 May 2003
Ort
Märsta
Hoj
lc4 & xt som bud hoj
Yasha skrev:
[B Belle! TomK har ju redan avslöjat mina snigeltider... så fajten är redan avgjord :p ! [/B]

Fajten är inte avgjord för att jag har aldrig kört bana och jag är snigeln själv "tror jag iallafall"

Jag tycker att du kör kanon bra :tummenupp :tummenupp
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Belle skrev:
Fajten är inte avgjord för att jag har aldrig kört bana och jag är snigeln själv "tror jag iallafall"

Jag tycker att du kör kanon bra :tummenupp :tummenupp

OK då! Och tack... :rodnar Dock har jag svårt att tro att det finns något mc-bud som kör som en snigel. Någonstans!!! Det luktar mörkning lång väg... :p

Men min läromästare är ju av världsklass, som du vet... :p
 
Last edited:

Belle

********285********
Gick med
7 May 2003
Ort
Märsta
Hoj
lc4 & xt som bud hoj
Yasha skrev:
OK då! Och tack... :rodnar Dock har jag svårt att tro att det finns något mc-bud som kör som en snigel. Någonstans!!! Det luktar mörkning lång väg... :p

Men min läromästare är ju av världsklass, som du vet... :p

Det är klart att jag vet för att det är ju jag som lärde upp han på mc budet :tummenupp :tummenupp

(det enda som jag var kapabel till att lära han var att hitta för att köra hoj kunde han ju redan som du vet)

Jag kom på att jag kan nog inte köra på rörken för att jag klarar nog inte 100db :mad:

/Belle
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Pojkarna får väl be Bröms börja serietillverkare "butt plugs" (till dämparna alltså... :rodnar ), så fler huliganer får köra!

Eller är det så att det bara blir en utvald skara fan club-medlemmar som får tillgång till dem?!? :p Du tillhör nog de privilegierade i så fall, Belle! (Men du behöver två, va??!)
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
Pojkarna får väl be Bröms börja serietillverkare "butt plugs" (till dämparna alltså... :rodnar ), så fler huliganer får köra!

Eller är det så att det bara blir en utvald skara fan club-medlemmar som får tillgång till dem?!? :p Du tillhör nog de priviliegierade i så fall, Belle! (Men du behöver två, va??!)

Alltså de där pluggarna har jag fått låna bara, inga är mina. Det är egentligen Magnus "rejspluggar" ifall det skulle vara ljudproblem på någon tävling.......
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Alltså de där pluggarna har jag fått låna bara, inga är mina. Det är egentligen Magnus "rejspluggar" ifall det skulle vara ljudproblem på någon tävling.......

Ja, det vet vi ju, men nu kan du ju få provision på förmedlad försäljning! :D
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jo, skoj att det funkade.......... Ebbe lär ju få en buttplugg oxå så han kan leka med oss *garv* annars får han inte vara med :rodnar

Ska ringa å surra med MisterSvarvking å se om man kan få någe pluggs, antar att ha vill ha någn spänn ivf......
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Jo, skoj att det funkade.......... Ebbe lär ju få en buttplugg oxå så han kan leka med oss *garv* annars får han inte vara med :rodnar

Men Heda då!!! :rodnar Gå och tvätta munnen med tvål, genast! :whip Så'na anspelningar i Krattans tråd. Vad ska han säga?!? :eek:
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Yasha skrev:
Men Heda då!!! :rodnar Gå och tvätta munnen med tvål, genast! :whip Så'na anspelningar i Krattans tråd. Vad ska han säga?!? :eek:

Mmmmmmmm, ta bort det där inlägget då, kanske blev lite väl. Men jag är ju ändå Heda :fakta
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Mmmmmmmm, ta bort det där inlägget då, kanske blev lite väl. Men jag är ju ändå Heda :fakta

NÄÄÄ!!! Det var ju kul! Och Hedas ord är lag! :fakta
 
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Såhär skulle jag ha gjort annonsen ifall jag sålde dem:

Buttpluggs i rostfritt med gnistgaller, perfekt för att dämpa ljudet vid häftigt gasande, eller för att inte störa grannar när vi utövar vårat intresse med mycket skinn på kroppen, SM.

Svarvas till lämplig diameter och längd efter önskemål
 

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Yasha skrev:
Krattan är grym! :fakta

Och vi är sååå glada för att du fotade så mycket och så bra motardbilder! :bow

Jag har lånat en och gjort en liten avatar, hoppas det går för sig...

såklart att du ska ha en snygg avatar juh ;p
det är hur lungt som helst. bara kul att se bilderna ploppa upp på folks avatarer mer o mer ;) :rodnar

jag vet inte.. det verkar som att motarderna är mera fotogenuiqe än vad sporthojar är.. det blir som oftast bättre skärpa på motarderna än sporthojarna..

krattan kör som en :sjuk :1pajas ! o det är kul att se nån som kör såå bra !! o dessutom fota det hela.. ;P
krattan you :rock :fakta

/z
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Frågan är då om motarderna och deras förare är natural poooserz eller om de fastnar bättre för att de far fram för lååångsamt ?!? :crash
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top