Kristian´s "crosskart"projekt ! . . . - Modemdödare...

Grymt bygge , bra dokumenterat!
kan inte vänta tills ni fixar ihop en film :tummenupp
för det kommer vi väll få se?

//Blommen

McB skrev:
Du gör nog bäst i att ta bort all reklam innan Swedie ser dig. Bara ett tips.

varför ?

reklamen är enbart relaterad till bygget - Inget annat - borde inte strida emot forumsreglerna.

men gör den det då ser jag gärna att Swdie säger till mig omdetta - Vilket jag okså vet att han kommer göra isf.

k

Jaså, den går nu? Vad bra! Det är mer än vad den gjorde när jag var där och höll på... Vad var det som strulade?

haha, du måste verkligen haft käften med dig när du övertygade alla de där sponsorerna. Varför bara slänga ihop det sådär när man ändå fått såpass mycket spons?

Måste erkänna att i mina ögon ser det ut som något som ett gäng moppegrabbar slänger ihop över en sommar. Lite snyggare kunde ni ju gjort det. :P hehe.

NO_FEAR skrev:
haha, du måste verkligen haft käften med dig när du övertygade alla de där sponsorerna. Varför bara slänga ihop det sådär när man ändå fått såpass mycket spons?

Måste erkänna att i mina ögon ser det ut som något som ett gäng moppegrabbar slänger ihop över en sommar. Lite snyggare kunde ni ju gjort det. :P hehe.

vi har väll inte fått se den färdig än?

Jag vill då se den färdig nu:)

Riktigt coolt bygge:tummenupp

NO_FEAR skrev:

Det var min tanke också, men vem vet, en hink spackel över alla svetsfogar så SER dom bra ut.

Lite för mycket durkalu för min smak också, det är i mitt tycke ett perfekt material för släpvagnar, men grabbarna på american choppers kallar det ju "diamond-plate" och klämmer in det på sina värstingbyggen, så jag har väl fel som vanligt

NO_FEAR skrev:

kan man inte det ena - så kanske man kan det andra - att det håller är huvudsaken - inte att det blir snygt överallt -

Hoppas du förstår min syn på detta ?

Snyggt & snygt - det har aldrig vatt tanken - iden har varit att skapa något annorlunda som syns bara !

mvh/
......K

lahi skrev:
Jaså, den går nu? Vad bra! Det är mer än vad den gjorde när jag var där och höll på... Vad var det som strulade?

tja Lasse - tack för hjälpen senast - det var stiften som var mer än genomsura - 15min framför en varmluftspistol gjorde susen & sedan startade den direkt

GuW skrev:
Det var min tanke också, men vem vet, en hink spackel över alla svetsfogar så SER dom bra ut.

Lite för mycket durkalu för min smak också, det är i mitt tycke ett perfekt material för släpvagnar, men grabbarna på american choppers kallar det ju "diamond-plate" och klämmer in det på sina värstingbyggen, så jag har väl fel som vanligt

efter blästring på Tisdag skall det finspacklas på vissa ställen - sedan grundas & lackeras mattsvart.

MVH/
.......K

HenRRik skrev:
Hur mycket väger den?

ca: 320-350kg med mcmotorn - 320 orginal.

ett grymt bygge har själv gått i dom tankarna :)

sen av resten här så luktar det svensk avundsjuka tycker jag :7peta

Gottis skrev:
ett grymt bygge har själv gått i dom tankarna :)

sen av resten här så luktar det svensk avundsjuka tycker jag :7peta

tackar - snällt sagt :-)

ja tyvärr brukar det vara så i lilla sverige - har man som jag kommit på en annorlunda ide så är det för det mesta någon som bara är ute efter att kasta skit -
jagvet att jag e dålig på att svetsa - men man måste ju lära sig/försöka iaf -
samt att mitt måtto är förljande:

Frågar Man Inte - Får Man Inga Svar

Tack igen.

Riktigt coolt bygge :tummenupp Ska bli kul och se den färdig!!

Glöm inte o lägga upp film när ni kör med den :hoppa

:tummenupp helt skadat bygge. Släng in en bra förare i den och filma. Kan bara bli :D , väntar på filmen

Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...