KHRacing
"D-K"
......
Last edited:
Blommen skrev:Grymt bygge , bra dokumenterat!
kan inte vänta tills ni fixar ihop en film![]()
för det kommer vi väll få se?
//Blommen
McB skrev:Du gör nog bäst i att ta bort all reklam innan Swedie ser dig. Bara ett tips.
KristianAE86 skrev:varför ?
reklamen är enbart relaterad till bygget - Inget annat - borde inte strida emot forumsreglerna.
NO_FEAR skrev:haha, du måste verkligen haft käften med dig när du övertygade alla de där sponsorerna. Varför bara slänga ihop det sådär när man ändå fått såpass mycket spons?
Måste erkänna att i mina ögon ser det ut som något som ett gäng moppegrabbar slänger ihop över en sommar. Lite snyggare kunde ni ju gjort det.hehe.
NO_FEAR skrev:haha, du måste verkligen haft käften med dig när du övertygade alla de där sponsorerna. Varför bara slänga ihop det sådär när man ändå fått såpass mycket spons?
Måste erkänna att i mina ögon ser det ut som något som ett gäng moppegrabbar slänger ihop över en sommar. Lite snyggare kunde ni ju gjort det.hehe.
lahi skrev:Jaså, den går nu? Vad bra! Det är mer än vad den gjorde när jag var där och höll på... Vad var det som strulade?
GuW skrev:Det var min tanke också, men vem vet, en hink spackel över alla svetsfogar så SER dom bra ut.
Lite för mycket durkalu för min smak också, det är i mitt tycke ett perfekt material för släpvagnar, men grabbarna på american choppers kallar det ju "diamond-plate" och klämmer in det på sina värstingbyggen, så jag har väl fel som vanligt
HenRRik skrev:Hur mycket väger den?
Gottis skrev:ett grymt bygge har själv gått i dom tankarna
sen av resten här så luktar det svensk avundsjuka tycker jag![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X