KHRacing
"D-K"
- Gick med
- 3 Jan 2005
......
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blommen skrev:Grymt bygge , bra dokumenterat!
kan inte vänta tills ni fixar ihop en film![]()
för det kommer vi väll få se?
//Blommen
McB skrev:Du gör nog bäst i att ta bort all reklam innan Swedie ser dig. Bara ett tips.
KristianAE86 skrev:varför ?
reklamen är enbart relaterad till bygget - Inget annat - borde inte strida emot forumsreglerna.
NO_FEAR skrev:haha, du måste verkligen haft käften med dig när du övertygade alla de där sponsorerna. Varför bara slänga ihop det sådär när man ändå fått såpass mycket spons?
Måste erkänna att i mina ögon ser det ut som något som ett gäng moppegrabbar slänger ihop över en sommar. Lite snyggare kunde ni ju gjort det.hehe.
NO_FEAR skrev:haha, du måste verkligen haft käften med dig när du övertygade alla de där sponsorerna. Varför bara slänga ihop det sådär när man ändå fått såpass mycket spons?
Måste erkänna att i mina ögon ser det ut som något som ett gäng moppegrabbar slänger ihop över en sommar. Lite snyggare kunde ni ju gjort det.hehe.
HenRRik skrev:Blir nog rolig när den blir färdig!!
Ni måste ha fått ett bra sponsoravtal som låter er bara yxa ihop den =)
lahi skrev:Jaså, den går nu? Vad bra! Det är mer än vad den gjorde när jag var där och höll på... Vad var det som strulade?
GuW skrev:Det var min tanke också, men vem vet, en hink spackel över alla svetsfogar så SER dom bra ut.
Lite för mycket durkalu för min smak också, det är i mitt tycke ett perfekt material för släpvagnar, men grabbarna på american choppers kallar det ju "diamond-plate" och klämmer in det på sina värstingbyggen, så jag har väl fel som vanligt
HenRRik skrev:Hur mycket väger den?
Gottis skrev:ett grymt bygge har själv gått i dom tankarna
sen av resten här så luktar det svensk avundsjuka tycker jag![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |