Kritik till speakerparet efter helgen på anderstorp?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nån som har lust att kasta skit eller risa speakerparet(Humlan och Skalman)? Vore bra om man fick lite feedback på vad vi kan förbättra till nästa gång!

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Är det OK att säga att det var bra? Kasta skit och risa är ju samma sak. :tungan

Jag kollade bara 125 och 250 racet eftersom jag jobbade resten av tiden och jag tyckte mig inte höra de annars så vanliga (här på SH) tråkningarna om 2-takt, bara det gör det bra enligt mig. Namn och allt var rätt och ni hängde med i allt som hände. Jag tyckte det var riktigt bra även om jag inte lyssnade för att betygsätta er.

Bäst var dock (som jag tyvärr inte hörde live) skämtet om Sandstream. :D

Last edited:

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Synd bara att det inte fanns ordentligt med högtalare så det gick att höra i depån.

Vi hade sändning på 101,4 Mhz på FM-bandet, där kunde man höra oss med en vanlig radio. Verkar som att det var dålig info om den utsändningen:confused:

Ooj, var det ett varv till :tummenupp

Varvräkningen på min dator var lite ur synk med tidtagningen:D

Last edited:

Flatslide

Ny medlem
Gick med
22 May 2004
Hoj
R1, Crf å CB 750
Jag får ge er mycket ros. Då min sambo som inte varit på någon RR tävling innan sa att hon haft jätte kul.

Hon referade ofta till era kommentarer och annektdoter (stavning?) på vägen hem när vi pratade om dagen.

Hon tyckte åxå det hade varit bra om ni kunde börja kommentera ERF:en för då skulle hon börja följa med oftare till tävlingarna.

/Henke #17 NEC

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Jag får ge er mycket ros. Då min sambo som inte varit på någon RR tävling innan sa att hon haft jätte kul.

Hon referade ofta till era kommentarer och annektdoter (stavning?) på vägen hem när vi pratade om dagen.

Hon tyckte åxå det hade varit bra om ni kunde börja kommentera ERF:en för då skulle hon börja följa med oftare till tävlingarna.

/Henke #17 NEC

Tack för berömmet. ERF kommenterar jag helst inte, då ska jag själv köra:D

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Jag var inte ens där och har kritik!

1: Fanns det varningsskyltar för att du skulle prata?! FANNS DET DET? Tänk på barnen för faan!
2: Halländska. Vem fan förstår det?! När vi pratar i telefonen så brukar jag mest humma med och hoppas att du inte ställer någon fråga!
3: Vad gjorde du där?! Har inte du en hoj att fixa?! VA! VA! VA!

I övrigt gjorde du säkert skitdåligt ifrån dig som förra gången.

/Freppa - din ovän i cyberrymden.

Ps. Högtalarna är rätt kassa på A-torp, så det hörs ju dåligt överlag, men att sända på FM bandet var en god idé. Måste varit Skalman som kom på det.

Ps2. FIXA DIN HOJ! FAAAAN VA SUR JAG BLIR!

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Tyckte speakerparet var bra.

Enda kretik jag har är att det hördes väldigt dåligt på vissa ställen på banan. Mer högtalare och kanske lite högra volym tills nästa år.

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Jag tror inte att jag varit på någon bana i Sverige som haft bra högtalare :gnissla

Fördröjning och rundgång verkar vara standard.

Det är väl svårt att få till högtaleriet utomhus, de flesta idrottsarenor verkar dras med liknande problem

sandstream

Guest
Kommer inte ihåg exakta ordalydelsen, men andemeningen var att om han var hälften så snabb på banan som på tangentbordet så hade han vunnit :D
Hellre ökänd än okänd :)

Sändningen på FM-bandet hade varit bra att känna till. Då kunde man kanske från depån ha hört tex att det var 5 minuter kvar tills en egens klass skulle ut.
Hoppas ni kör sändning nästa år, då ska jag ta med en bra radio.

Det lilla jag hörde från ert kommenterande (satt mest på en av naturläktarna och där hörde man ingenting) var bra och ni verkar ha bra koll på klasserna och förarna :tummenupp

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
tyckte det var bra gjort av speakerparet.
lite kul inslag så som när han tappade flaggan vid starten.
"skulle kanske inte tagit den där ölen igår" MEN plocka upp din skit efter dig nu då!
var kul som fan, men musiken när ni inte pratade var nog i det sämsta laget. tror vi hörde "Love is in the air" 12 ggr eller något haha.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin