bbkolado skrev:2255042Någon som har hört nått om en krach vid kärleksbacken i rotebro.
a 2 pojkar på en stulen hoj ägaren såg dom och han va på andra filen så han byte fil och körde rakt på pojkarna. vet inte hur de gick för grabbana men jag åkte för bi och de såg inte bra utVishy skrev:2255060vad hände där?
Har mitt ex som bor där! Något alvarligt?
Fy fan, brutal kille, köra sönder sin egen motorcykel sådär! Hoppas han får den fixad på försäkringen!bbkolado skrev:2255136a 2 pojkar på en stulen hoj ägaren såg dom och han va på andra filen så han byte fil och körde rakt på pojkarna. vet inte hur de gick för grabbana men jag åkte för bi och de såg inte bra ut
lorkan skrev:2255468Sedan när vi får höra att det är en 16åring som snodde hojen och som tog med sin lillebror 11 på en "provtur", då är det fortfarande lika gott åt dom va?
Ni dömer inte lite väl tidigt tycker ni?
HanneZ skrev:2255565Jag hoppas på att den jäveln åker dit på mordförsök och att grabbarna åker dit för stöld!
Karhu skrev:2255625hehe brutal kille
vet inte hur man skulle gö själv men antagligen lika DO NOT TUOCH FFS fattar inte folk de
synd att 11 åringen va me bara
Stolten skrev:2255649Om det var någon som var ovetandes om att hojen var snodd, trist... Annars helt rätt!
Ja, det är otroligt synd om dom som snodde hans hoj, dom har säkert haft en svår uppväxt och är ju faktiskt som enda sanna offren i den här historien. Jag tycker att dom förtjänar vård och omtanke, kärlek och värme. Fängelse tycker jag verkar fel, ge dom istället varsin lägenhet och ett jobb, så att dom kan ta steget vidare i livet. Det är ju som sagt väldigt synd om dom.spectre skrev:2256127Vad är det man kallar en sådan som värderar en motorcykel högre än två människoliv? Hoppas han åker dit för mordförsök och tjuvarna för stöld.
HanneZ: du verkar ju vara en underbar killeHanneZ skrev:2255565Jag hoppas på att den jäveln åker dit på mordförsök och att grabbarna åker dit för stöld!
Hoztic skrev:2256151Ja, det är otroligt synd om dom som snodde hans hoj, dom har säkert haft en svår uppväxt och är ju faktiskt som enda sanna offren i den här historien. Jag tycker att dom förtjänar vård och omtanke, kärlek och värme. Fängelse tycker jag verkar fel, ge dom istället varsin lägenhet och ett jobb, så att dom kan ta steget vidare i livet. Det är ju som sagt väldigt synd om dom.
Men ligisten som fick sin hoj stulen, fy fan säger jag bara, jag avskyr såna människor. Jävla kapitalister som bara köper det dom vill ha! Hoppas det blir mycket trassel med försäkringsbolaget och att han inte får nån ny hoj förrns det börjar snöa!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |