Krocken i rotebro i måndas

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
k9
Vishy skrev:
2255060 vad hände där?
Har mitt ex som bor där! Något alvarligt?
a 2 pojkar på en stulen hoj ägaren såg dom och han va på andra filen så han byte fil och körde rakt på pojkarna. vet inte hur de gick för grabbana men jag åkte för bi och de såg inte bra ut

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
bbkolado skrev:
2255136 a 2 pojkar på en stulen hoj ägaren såg dom och han va på andra filen så han byte fil och körde rakt på pojkarna. vet inte hur de gick för grabbana men jag åkte för bi och de såg inte bra ut
Fy fan, brutal kille, köra sönder sin egen motorcykel sådär! Hoppas han får den fixad på försäkringen!

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Kostar att stjäla.. rätt åt dom :3freak

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Kan man inte hålla fingrarna i styr så! Ajja bajja, säkert det sista dom snor, hoppas ingen omkom eller blev svårt skadad.

Han lär väl kunna få fängelse för försök till dråp. sånt skitland som vi bor i...

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
k9
jupp

mordförsök efter som han sikta på hojen där satt de 2 pojkar så de blir mordförsök eller dråp.
de e ju små pojkar man kan inte skyla på dom me och de kostar och snoo oxå inte bara roligt.
de kommer komma mer sånna olyckol i sommaren.

förra sommaren så blev 3 pojkar på körda av en buss utanför min balkong och dom körde oxå en stulen hoj

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Helt rätt i min mening, synd på hojen bara.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Sedan när vi får höra att det är en 16åring som snodde hojen och som tog med sin lillebror 11 på en "provtur", då är det fortfarande lika gott åt dom va?

Ni dömer inte lite väl tidigt tycker ni?

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
lorkan skrev:
2255468 Sedan när vi får höra att det är en 16åring som snodde hojen och som tog med sin lillebror 11 på en "provtur", då är det fortfarande lika gott åt dom va?

Ni dömer inte lite väl tidigt tycker ni?

Ska vi tycka synd om dom nu? Vad skulle ägaren ha gjort? Dom hade ju kört från honom om han försökt stoppa dom! Jag tycker mest synd om ägaren som antagligen kommer bli straffad för att han ville ta tillbaka sin egendom i det skick som var möjligt.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jag hoppas på att den jäveln åker dit på mordförsök och att grabbarna åker dit för stöld!

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
k9
mm

hoppas graabbana åker för stöld och gubben för mordförsök för man gör inte så. jag skulle bukla på ungjävlana men köra på dom de va lite för mycke

Mum!n

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2006
Hoj
En rosa
HanneZ skrev:
2255565 Jag hoppas på att den jäveln åker dit på mordförsök och att grabbarna åker dit för stöld!

hehe brutal kille :yoparty
vet inte hur man skulle gö själv men antagligen lika DO NOT TUOCH FFS fattar inte folk de :fatta!
synd att 11 åringen va me bara :va

Stolten

Team Starköl Racing
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Husaberg 570
Karhu skrev:
2255625 hehe brutal kille :yoparty
vet inte hur man skulle gö själv men antagligen lika DO NOT TUOCH FFS fattar inte folk de :fatta!
synd att 11 åringen va me bara :va

Hörru! Vi vet inte om det var någon 11-åring med...

Om det var någon som var ovetandes om att hojen var snodd, trist... Annars helt rätt!

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
spectre skrev:
2256127 Vad är det man kallar en sådan som värderar en motorcykel högre än två människoliv? Hoppas han åker dit för mordförsök och tjuvarna för stöld.
Ja, det är otroligt synd om dom som snodde hans hoj, dom har säkert haft en svår uppväxt och är ju faktiskt som enda sanna offren i den här historien. Jag tycker att dom förtjänar vård och omtanke, kärlek och värme. Fängelse tycker jag verkar fel, ge dom istället varsin lägenhet och ett jobb, så att dom kan ta steget vidare i livet. Det är ju som sagt väldigt synd om dom.
Men ligisten som fick sin hoj stulen, fy fan säger jag bara, jag avskyr såna människor. Jävla kapitalister som bara köper det dom vill ha! Hoppas det blir mycket trassel med försäkringsbolaget och att han inte får nån ny hoj förrns det börjar snöa!

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
HanneZ skrev:
2255565 Jag hoppas på att den jäveln åker dit på mordförsök och att grabbarna åker dit för stöld!
HanneZ: du verkar ju vara en underbar kille :tummenupp

Jag behöver lite grejer...
Kan jag få din adress där du har din hoj o verktyg o dyl, för du kommer ju ABSOLUT inte stoppa mig ( du vänder ju alltid andra kinden till)

Du kanske till o med ger mig sakerna utan bråk oxå (du e ju självaste JESUS!!!)

TACK på förhand!!!

Mvh.../Yoshi

josman

Medlem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
FZ1N-09. Fiddy 110cc
Hoztic skrev:
2256151 Ja, det är otroligt synd om dom som snodde hans hoj, dom har säkert haft en svår uppväxt och är ju faktiskt som enda sanna offren i den här historien. Jag tycker att dom förtjänar vård och omtanke, kärlek och värme. Fängelse tycker jag verkar fel, ge dom istället varsin lägenhet och ett jobb, så att dom kan ta steget vidare i livet. Det är ju som sagt väldigt synd om dom.
Men ligisten som fick sin hoj stulen, fy fan säger jag bara, jag avskyr såna människor. Jävla kapitalister som bara köper det dom vill ha! Hoppas det blir mycket trassel med försäkringsbolaget och att han inte får nån ny hoj förrns det börjar snöa!

Hoppas du var ironinsk men ni andra, ni måste driva!!!!
Hoppas att 16 åringen lärde sig en läxa eller ännu bättre, att 11 åringen hamnar i rullstol och 16 åringen får känna sig skyldig hela livet! Inte skilja på mitt eller ditt... det är så jävla enkelt att fördömma folk, men jag undrar hur NI hade gjort om det var er egen ögonsten som hade blivit stulen och ni såg den brevid er..... skulle ni ha tutat och vinkat och bett dom stanna? Vilka drivare det finns!

Man borde starta en insamling för gubben så att han slipper betala sina böter och skadestånd!

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
han skulle ha kört över dom en gång till .
rätt åt dom JÄVLARNA :fatta!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...