Krya på dig Ironmike!

• Thread starter californication
  • Start date

californication

Guest
Ironmike hamnade ikväll på sjukan efter lite bus, det går ju tyvärr inte alltid bra. Får hoppas att han mår bättre imorgon, jag själv var inte med (tackochlov) men det lät riktigt läskigt.
Hoppas att det inte är något allvarligt, tur att han inte vurpa.

Krya på dig Micke, hoppas du mår bättre snart och hoppas du kommer snart (i gott skick!) :(

Wheelie_babe

Guest
Ja micke nu får du ta o krya på dig :gråta Synd att man inte fick följa med in på sjukan...hoppas det inte är nått allvarligt nu o att du mår bättre snart...hör av dig när du kommer hem ... :gråta

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Kajan skrev:
2290429 Thermal!

Var kommer din avatar ifran??

:hihi
Vet inte, hittade den nånstans på det stora internet, den är ju bara så skön. :hihi
Skulle kunna betala en del för en sån outfit, helst den blå. :D

Edit: Lägger till en större version på bilden.

Bifogat

• Läckertussar.JPG
    Läckertussar.JPG
    11.4 KB · Visningar: 1,154
Last edited:

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
MC-olycka kan det omöjligen varit, Ironmike kör ju enligt honom själv jävligt skillat och det är ju bara folk utan skills som klotar. Det skulle isf vara om någon oskillad person kört in i honom bakifrån eller något.

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
BMW S1000RR
:hihi
Halogen skrev:
2290737 MC-olycka kan det omöjligen varit, Ironmike kör ju enligt honom själv jävligt skillat och det är ju bara folk utan skills som klotar. Det skulle isf vara om någon oskillad person kört in i honom bakifrån eller något.

IronMike

Guest
Halogen skrev:
2290737 MC-olycka kan det omöjligen varit, Ironmike kör ju enligt honom själv jävligt skillat och det är ju bara folk utan skills som klotar. Det skulle isf vara om någon oskillad person kört in i honom bakifrån eller något.
Jag skrevs in som mc-olycka på karolinska sent igår kväll.. Som sagt, jag vurpade aldrig. Men det som hände var jävligt obehagligt.

:död jag körde slangen, stog upp med ena benet på sadeln, va ojämnheter i asfalten eller nåt som gjorde att jag tappa balansen, å landa med halsen emot kåpglasets kant. slog i ganska hårt :( över struphuvet å mot vänster sida. samt gjorde illa nacken, men hade jag nämnt att jag haft "lite ont" nacken på akuten så hade jag varit kvar där i flera veckor.

tobbe filma mig på akuten, så de kanske dyker upp på film framöver.

:död :corn

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
IronMike skrev:
2290806 Jag skrevs in som mc-olycka på karolinska sent igår kväll.. Som sagt, jag vurpade aldrig. Men det som hände var jävligt obehagligt.

:död jag körde slangen, stog upp med ena benet på sadeln, va ojämnheter i asfalten eller nåt som gjorde att jag tappa balansen, å landa med halsen emot kåpglasets kant. slog i ganska hårt :( över struphuvet å mot vänster sida. samt gjorde illa nacken, men hade jag nämnt att jag haft "lite ont" nacken på akuten så hade jag varit kvar där i flera veckor.

tobbe filma mig på akuten, så de kanske dyker upp på film framöver.

:död :corn

NU kommer frågan! Hur gick det med Hojjen? Eller är det jag som är trög och inte förstår att du lyckades ändå sätta dig rätt på hojjen efter olyckan och ställa samt kliva av normalt?

IronMike

Guest
Argyle skrev:
2290815 NU kommer frågan! Hur gick det med Hojjen? Eller är det jag som är trög och inte förstår att du lyckades ändå sätta dig rätt på hojjen efter olyckan och ställa samt kliva av normalt?
Jag landa med halsen mot kåpglaset, sen föll jag tillbaks mot sadeln, fick tag i styret, rullade 100 meter, bromsa lätt, fick ner stödet, å föll ihop på backen, men hojjen ståendes.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Argyle skrev:
2290815 NU kommer frågan! Hur gick det med Hojjen? Eller är det jag som är trög och inte förstår att du lyckades ändå sätta dig rätt på hojjen efter olyckan och ställa samt kliva av normalt?
Fan han överlevde..

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...