Slappa
Rage closed inside!
prulle skrev:2290885Fan han överlevde..
Ehh????
Visst att man kan tycka illa om nån men att hoppas att nån ska döö är väl lite väl
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
prulle skrev:2290885Fan han överlevde..
Läs det med en nypa salt. Själklart önskar jag inte att han ska dö men det va min spontana reaktion.Slappa skrev:2290909Ehh????
Visst att man kan tycka illa om nån men att hoppas att nån ska döö är väl lite väl![]()
prulle skrev:2290940Läs det med en nypa salt. Själklart önskar jag inte att han ska dö men det va min spontana reaktion.
Biturbo skrev:2290955Haha... Killen är ute å impar på tjejer i "knappt ludd på kolan" åldern..
Nåja.. Skönt det gick bra iaf.. Måste varit fel på kåpglaset!!
Thermal skrev:2290977Och sen skyller han på att det är fel på asfalten dessutom. Mindervärdskomplexet måste ha fått en rejäl påfyllning![]()
:cornKGK skrev:2291839bjuder på en video, käka lite popcorn och vila upp dig![]()
:corn
http://video.google.com/videoplay?docid=7574784805899465001
KGK skrev:2291889verkar inte vara så populärt där borta, här gnälls det direkt man inte har skydd
när jag tänker efter så har jag bara haft hjälm som skydd de gånger jag kraschat, ibland inget alls, man är väl lite vildare när man är yngre, fanns inte lika bra skydd då som nu
va ska simmare ha för skydd, ser ut att bli rekord i drunkningsolyckor i år
Sverige håller på att förvandlas till ett land av ynkryggar.
-Vi lider av ett nationellt paniksyndrom, säger David Eberhard, överläkare i psykiatri och författare.![]()
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,853818,00.html
låter gött när de varvar ur hojarna i början![]()
var det du som hade skjuts å som stanna vid parkeringsfickan på rakan ?Plåtniklas skrev:2290907![]()
Jag puttrade förbi med min trötta enstånka. Den får man inga cheyer med.![]()
IronMike skrev:2292040Jag läste någonstans om lika många drunknade som omkomna mc-förare... kanske det blir lika svårt att bygga simbassänger nu som hoj-banor![]()
prulle skrev:2290940Läs det med en nypa salt. Själklart önskar jag inte att han ska dö men det va min spontana reaktion.
De måste ta mej fan vara farligare att bada enl statistiken nu....Markus skrev:2292047Tror det finns hyfsat många fler badare än hojare än så länge.![]()
Markus skrev:2292047
Så din spontana reaktion var att en människa borde avlidit, ja men då så.
IronMike skrev:2292040var det du som hade skjuts å som stanna vid parkeringsfickan på rakan ?
Ska genast söka upp din hoj med lite slippapper, och vässa kåpglasets kant.IronMike skrev:2290806... å landa med halsen emot kåpglasets kant. slog i ganska hårtöver struphuvet å mot vänster sida....
Är det inte bättre att ha det registrerat om du skulle få problem med nacken ett år från nu? Rent sjukförsäkringsmässigt menar jag.IronMike skrev:2290806samt gjorde illa nacken, men hade jag nämnt att jag haft "lite ont" nacken på akuten så hade jag varit kvar där i flera veckor.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |