Kapten Blåskägg
Ny medlem
IronMike skrev:2290806Jag skrevs in som mc-olycka på karolinska sent igår kväll.. Som sagt, jag vurpade aldrig. Men det som hände var jävligt obehagligt.
Inga skador på analfliken hoppas jag
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Krya på dig!!!
IronMike skrev:2290806Jag skrevs in som mc-olycka på karolinska sent igår kväll.. Som sagt, jag vurpade aldrig. Men det som hände var jävligt obehagligt.
Freddola skrev:2293071Betyder dätta att det inte blir några mera natturer framöver??
californication skrev:2293348JO FÖRFAN, klart det blir.
tigrro skrev:2293366Du får väl bara köra moppe. Typ?![]()
Thermal skrev:2290438Vet inte, hittade den nånstans på det stora internet, den är ju bara så skön.![]()
Skulle kunna betala en del för en sån outfit, helst den blå.
Edit: Lägger till en större version på bilden.
Haha. Det vet man inte.Kajan skrev:2293424He he, san skulle man ha o aka hoj i![]()
Undrar om det ar ett barnprogram eller en porrfilm??![]()
IronMike skrev:2290825Jag landa med halsen mot kåpglaset, sen föll jag tillbaks mot sadeln, fick tag i styret, rullade 100 meter, bromsa lätt, fick ner stödet, å föll ihop på backen, men hojjen ståendes.
Haha nejdå, den är intaktKapten Blåskägg skrev:2293121Inga skador på analfliken hoppas jag![]()
Krya på dig!!!
IronMike skrev:2293769Haha nejdå, den är intakt![]()
General E skrev:2293824För säkerhets skull tycker jag du ska boka en tid eller två och kolla upp den. "Hej, jag heter ironmike och ramlade på mcn, jag skulle vilja undersöka min analflik!
Krya på dig!
IronMike skrev:2293769Haha nejdå, den är intakt![]()
General E skrev:2293824För säkerhets skull tycker jag du ska boka en tid eller två och kolla upp den. "Hej, jag heter ironmike och ramlade på mcn, jag skulle vilja undersöka min analflik!
Krya på dig!
Haha nej tack..klarar mig bra utan undersökningKapten Blåskägg skrev:2293911
Fiskar du efter jobb din lilla hobbydoktor?![]()
http://www.mimm.se/operationer/hemorrojder-analflikar/General E skrev:2293824För säkerhets skull tycker jag du ska boka en tid eller två och kolla upp den. "Hej, jag heter ironmike och ramlade på mcn, jag skulle vilja undersöka min analflik!
Krya på dig!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |