Prillan73
Lagom e bäst.....
Meh... ...kom igen då !!??!!
MikkE skrev:Ja ni.. ska jag eller inte. det är frågan.... Måste ni åka innan lön. Kan vi inte ta veckan efter? Mer pengar till spr... öh.. saft då. men jag signar upp mig iaf.
ktmjacke skrev:E sugen att hänga på.Vad är det för kryssning?36-timmars?Vad e det för hytter?Kanske lika bra att fixa en egen,för jag snarkar som en st.bernardshund i fyllan.Brukar ha oturen att få hytt med trasigt avlopp oxå,för varje gång vaknar man mitt i natten av att det luktar hemskt mycket fis. .Men visst e det underbart att vakna fortfarande full på en gungande båt,köra ner handen under sängen o få tag på den sista burken gin o tonic från nattens platta?Käka en stadig frulle beståendes av en näve jordnötter o fimpar.Gå upp till det som på natten var en dansrestaurang,för att upptäcka att det på dagtid är bingo med "jättefina" priser.Häckla hela besättningen genom att imitera deras finska med de få ord man kan så att man till slut blir nekad att handla mer i baren.Dricka upp spriten som man egentligen handlat ut åt en kompis,röka upp flera paket cigg ur samma kompis frus limpa fast man inte ens röker i vanliga fall.Till slut åka världens längsta o långsammaste rulltrappa av båten o ta en taxi hem för att upptäcka att man måste vända o åka till en bankomat så han får sina stålar.Lova sig själv att AAAAAALDRIG mer åka båtjäveln o sen sova i typ 4 dygn.
Faaan,jag blir skitsugen.Klart man e pååååååååååååå
Mig spelar det ingen roll.MikkE skrev:Jag tycker Cinderellan. Fin båt!
Då får du allt ta och hälsa på osssuperbeast skrev:tror fan det är den helgen jag åker åxå fast med jobbet lär ju kunna bli tokroligt
ja för fan ,å man lär ju både se å höra vilka som åker sporthoj på den båten ,å jag är den som kryper ner till hytten när baren stängt,om inte nån har lyckats lura med mig ,så ni känner igen mig tänkte jaMikkE skrev:Då får du allt ta och hälsa på oss
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|