ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
19.30 lättar jag hemifrån i taxi.Hoppas på att hinna in i tid.Lär väl gå ganska fort in till värtan om det inte hänt nåt på vägen.Bonnie skrev:Senast 19.30 på terminalen, jag känner igen alla och dig från avataren.
19.30 lättar jag hemifrån i taxi.Hoppas på att hinna in i tid.Lär väl gå ganska fort in till värtan om det inte hänt nåt på vägen.Bonnie skrev:Senast 19.30 på terminalen, jag känner igen alla och dig från avataren.
vi får väl sätta "postit"lappar på jackan eller nåt? ser ut som ett jon men å andra sidan kommer alla att göra det efter ett par timmar ändå..GJN skrev:När och var ska vi mötas? Hur ska vi känna igen varandra....? Förslag????
ktmjacke skrev:19.30 lättar jag hemifrån i taxi.Hoppas på att hinna in i tid.Lär väl gå ganska fort in till värtan om det inte hänt nåt på vägen.
Bonnie skrev:Eller vi lämnar kvar Betsy till dig när vi andra knäcker första ölen!
Bonnie skrev:Vi andra får sikta på 19.30 och invänta dig på landgången då?
Eller vi lämnar kvar Betsy till dig när vi andra knäcker första ölen!
"Aliquando et insanire iucundum est"=ibland är det skönt att få vara galen. Middag på landgången blir spännandebetsy skrev:Betsy skulle ju göra Jackes jobb och boka bord.... men ni kanske vill äta på landgången
ktmjacke skrev:"Aliquando et insanire iucundum est"=ibland är det skönt att få vara galen. Middag på landgången blir spännande
Prillan73 skrev:Så där ja !!! Lagom trasig o pizzasugen !!
KUL !! Tack för en kulig resa !! Intressanta människor....hmmm.....
GJN skrev:NÄR åker vi igen????
Bonnie skrev:Jag tyckte den traditionella efterfesten var höjdpunkten!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|