ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Men hallå ba!!!Om jag hade haft hår hade det ju varit blont.Inte klarar jag av att boka bord på finska eller!!!betsy skrev:Då ringer du och bokar i gryningen då? Ulla-Bella![]()
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Men hallå ba!!!Om jag hade haft hår hade det ju varit blont.Inte klarar jag av att boka bord på finska eller!!!betsy skrev:Då ringer du och bokar i gryningen då? Ulla-Bella![]()
Nytta o nytta,jag kan va en duracellkanin istället.betsy skrev:Om borden är tillverkade i Finland vet jag inte, och finska kålrotslådor saknades på menyn, så du fixar nog![]()
Sätt fart nu! Nån nytta ska vi väl ha av dig![]()
Your will is my command my queen.betsy skrev:Jacke, du är kassSom straff får du vara min slav hela kryssningen
![]()
Till att börja med så ilar du ombord som en lämmel, direkt till restaurangen (utan att passera taxfreen) och bokar bord!
Det går inte att boka på telefon, men båten kommer in 19.15, och om vi möts ung. då, så hinner Jacke boka och vi andra lokaliserar hytterna för att sen ta en drink i nån liten bar![]()
Frågor på det??
ktmjacke skrev:Your will is my command my queen.![]()
kom på att det ska stå "wish" annars blir det ju"ditt testamente är min order"betsy skrev:hehehehehehe! *elakt häxskratt*
ktmjacke skrev:kom på att det ska stå "wish" annars blir det ju"ditt testamente är min order"![]()
Jag kan komma till dig redan i morgon kväll o öva lite på den där slavgrejenbetsy skrev:Jacke! Jag har sagt det förr och säger det igen: du är kass![]()
Jag ilar ombord och bokar bord (som var din uppgift), och du bjuder mig på sprit HELA resan, och är min slav!
ktmjacke skrev:Jag kan komma till dig redan i morgon kväll o öva lite på den där slavgrejen![]()
![]()
yes milady,i´ll do my very best. (snubblar på björnskinnet)betsy skrev:Perfa!!Står en strykbräda i hallen belamrad med arbetsskjortor som behöver strykas, du kan ju börja med dem
![]()
GJN skrev:När och var ska vi mötas? Hur ska vi känna igen varandra....? Förslag????![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |