ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Men hallå ba!!!Om jag hade haft hår hade det ju varit blont.Inte klarar jag av att boka bord på finska eller!!!betsy skrev:Då ringer du och bokar i gryningen då? Ulla-Bella
Men hallå ba!!!Om jag hade haft hår hade det ju varit blont.Inte klarar jag av att boka bord på finska eller!!!betsy skrev:Då ringer du och bokar i gryningen då? Ulla-Bella
Nytta o nytta,jag kan va en duracellkanin istället.betsy skrev:Om borden är tillverkade i Finland vet jag inte, och finska kålrotslådor saknades på menyn, så du fixar nog
Sätt fart nu! Nån nytta ska vi väl ha av dig
Your will is my command my queen.betsy skrev:Jacke, du är kass Som straff får du vara min slav hela kryssningen
Till att börja med så ilar du ombord som en lämmel, direkt till restaurangen (utan att passera taxfreen) och bokar bord!
Det går inte att boka på telefon, men båten kommer in 19.15, och om vi möts ung. då, så hinner Jacke boka och vi andra lokaliserar hytterna för att sen ta en drink i nån liten bar
Frågor på det??
ktmjacke skrev:Your will is my command my queen.
kom på att det ska stå "wish" annars blir det ju"ditt testamente är min order"betsy skrev:hehehehehehe! *elakt häxskratt*
ktmjacke skrev:kom på att det ska stå "wish" annars blir det ju"ditt testamente är min order"
Jag kan komma till dig redan i morgon kväll o öva lite på den där slavgrejenbetsy skrev:Jacke! Jag har sagt det förr och säger det igen: du är kass
Jag ilar ombord och bokar bord (som var din uppgift), och du bjuder mig på sprit HELA resan, och är min slav!
ktmjacke skrev:Jag kan komma till dig redan i morgon kväll o öva lite på den där slavgrejen
yes milady,i´ll do my very best. (snubblar på björnskinnet)betsy skrev:Perfa!! Står en strykbräda i hallen belamrad med arbetsskjortor som behöver strykas, du kan ju börja med dem
GJN skrev:När och var ska vi mötas? Hur ska vi känna igen varandra....? Förslag????
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|