MEN
View attachment 405669
hojen går som den ska men det är lite irriterande och Bike har tid först den 3/6 för 100 mila servicen...Bara att gasa å va gla???
Jag har det nya och det står helt plant på marken
View attachment 405975
Nej, det finns inga "nya" stöd, jag har samma stöd, och mitt liksom ditt står inte plant.
(Din platta är "tiltad" detta borde du se om du öppnar ögonen.)
Kom igen... Har ju tipsat om denna, finns inget bättre
View attachment 406108
Sen går det ju skippa attityden med, för jag ser ingen poäng med det.
Tyvärr suger Ktm på stöd, likadant på min gamla 990 Adv. Jag kör centralstödet istället och ska komplettera med en View attachment 406104 nästa gång jag är på biltema..
View attachment 405976
Nu har jag skaffat lite saker jag ska montera Jag blev väldigt nöjd med värmehandtagen, jäklar vad skönt det var med värme i händerna Dock fick jag riva halva hojen för att komma åt kabeln man monterar sladdarna i, den var gömd innanför framlyktan och den var lite dryg att plocka loss. Blir inte kul att byta glödlampa när det tar 2 timmar att riva bort saker för att få loss lampan
Ergo sadeln var skön att sitta på och värmen funkade bra. Men värmen aktiveras via en extern knapp som man får montera vid 12 volts uttaget. Kändes lite billigt iom att hojen är så avancerad att man skulle kunna haft det i meny systemet som med handtagsvärmarna.
Det sitter en lampa som lyser i olika färger på knappen som aktiverar värmen och det är det väldigt svårt att se vilken funktion som är på. Den lyser för dåligt i dagsljus.
Jag fick äntligen mitt unifilter och var lite fundersam på hur det skulle se ut i burken. Filtret var lite små snuskigt men själva burken var ren och fin.
View attachment 405977
Blev lite förvånad att det inte fanns något damm eller vatten som man sett i vissa. Men jag har ju iofs kört väldigt lite offroad och inte kört i regn väder alls, så kanske lite tur med Det var iaf skönt att få unifiltret monterat så slipper man oroa sig i framtiden
View attachment 405978
Öppnade min igår (igen) och skulle kolla om den stod emot dammet med 2014 års luftburk... njaaa, inte direkt va View attachment 406148
Vilken attityd menar du? Är det recalls på den också?
Du glömde däremot tacka för undervisningen
Detta var ju ganska tråkigt att se. Verkar ju som att 2014 års burk inte alls har problemet löst. Det märkliga är att jag nämnde detta felet med luftburken när jag bokade service och då sa dom att dom inte hört nåt alls om detta. Så känns som dom försöker mörka problemen lite.Öppnade min igår (igen) och skulle kolla om den stod emot dammet med 2014 års luftburk... njaaa, inte direkt va View attachment 406148
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|