Challe sålde sin KTM för den gick för fort, han kolla på en Afrika Twin, även den blir för stor, din Transalp 600 blir kanon.
Japp Challe skall ha den, boka den till honom.
Tack för svar! Finns ju rätt många 2013 på blocket lite billigare så om det inte är någon uppgradering som verkligen gör att man borde satsa på 2014 köper jag hellre en där jag inte betalar extra för ny känslan och tillbehören. Borde man försöka pruta med att dem byter till något bättre luftfilter eller uppgraderar mjukvaran eller liknande?
Tack ragge! Du hade förresten en trajja 800 innan va? Hur jämför sig dessa? Förutom dem uppenbara extra 50 hästarna tusenlapparna?
Jag hade problem med det med, mest på vänster sida dock.Är det någon som har problem med att det blir varmt om benen?
körde endast i sportläget på hojen men var för mjuk tyvärr,
Finns ett läge till, "lastläge" - 4 lägen med tung packning, du glömde läsa manualen, amatör
Någon som har tänkt att köra på det här? http://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-intake-system-adventure-1190/
På tidigare modeller har folk varit riktigt nöjda uppgraderingen och det tar hand om hela luftfilterproblemet på köpet...
Då ska vi se...Japp 3 månader har min hoj varit på verkstan idag och motorn har varit i Österrike i 1 månad, undrar om dom hittar något fel??
Då ska vi se...Japp 3 månader har min hoj varit på verkstan idag och motorn har varit i Österrike i 1 månad, undrar om dom hittar något fel??
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|