Det är imponerande med tanke på vad 990 SMT drog!
Är det någon som vet om det blir några ändringar till 2014 färger mm?
Haft fredagsmys med 1190'n... Hasplåt och kylarskydd monterat! I morgon blir det en 70 mils tur!
View attachment 391785
Då var man en i gänget då, äntligen (Vet att rutan är i gubbläget, men jag hade crosshjälm och det var 2-3 plus grader så det blåste as kallt i snysket)
View attachment 395343
Ska montera min hasplåt sen och köpa ett wings vad det lider. Så då har jag lite saker att pyssla med en stund Sjukt kul att äntligen äga denna hojen iaf
Om nån är sugen på en fin smcr så är det bara att säga till
Det hade jag ingen aning om, hur bokar man en sån tid? Är det något officiellt?Skoj, då kanske vi får lite mer aktivitet här, har missat att kolla in senaste månaden därav sent svar. Köpte skyddet från Hojcenter i Länna (KTM åtf), tror runt 2600kr.
Du vet att du ska lämna in för lite recalls va, garantiåtgärder, om jag minns rätt så var det:
Luftning tank
Heatshield till sadeln
Koll av styrdämpare
Byte av 2 skruvar till centralstöd
Nytt stöd
Kommer komma en åtgärd på luftburken också, ej klart ännu.
Okay, tackar Ska kolla upp det och se om jag kan hitta ettSorry, var ju kylarskyddet du frågade om
Beställde på nätet, direkt från R&G Racing, 73 pund kostade det.
Jag fick kontakta min handlare på egen hand. Nu är det vinter så jag bad om att få komma in till våren. Däremot hade de inte hört talas om luftfilter-problemet.Nja, beror lite på vilken handlare man har. De brukar meddela ibland, annars får man väl kolla själv
Har bra kontakt med Hojcenter så de talar om eller så kollar jag själv, men det e väl bara att beställa tid hos aukt. återförsäljare. Mc-kompaniet kan väl fixa det hos dig, dom har jag bra erfarenheter av...
Jag köpte min smc där, så extremt nöjd med dom med Får kolla med dom till 100 mil servicen i vår dåMc-kompaniet kan väl fixa det hos dig, dom har jag bra erfarenheter av...
Köpte min 1190 där i somras, var kanonbra! Så har du ju nära till Touratech också... Kan inte bli bättre, eller dyrareJag köpte min smc där, så extremt nöjd med dom med Får kolla med dom till 100 mil servicen i vår då
Riktigt snyggt, du beställde från Wings direkt eller? Är det den långa modellen? Jag tror jag skall gå på den med, tyckte nog den såg lite bättre ut... Vad kostade kalaset?
Pysslade också lite, monterade värmehandtag, ska bli skönt!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|