Nickeluring
Lurig som få...
Snnyyygt!
HejTjenare!
Vad har ni fått ge för 100 milsservicen?
Hej
1980kr
Hej
1980kr
Jag betalade precis 4500 kr för 100-milaservicen på superduken.
sundsvall, hojtorget. Men jag kan inte rekommendera dom. Jag har ett inlägg om det jag kan klistra in senare.Tackar! Vart någon stans?
Auch!!
sundsvall, hojtorget. Men jag kan inte rekommendera dom. Jag har ett inlägg om det jag kan klistra in senare.
Var det inte ventilkoll på superD då?
Den 8:e mars ringde jag ner till Sundsvall och berättade att min hoj drog ur batteriet. Efter 5-6 dar gick den inte att starta. Jag berättade även att jag hade hittat 2-3st i England som hade haft samma problem. För dom så hade man bytt immobilizern det hade gjort susen.Tackar! Vart någon stans?
Auch!!
Rc8 kommer som en kanon kula i början och hinner precis hamna jämsides och sen blir det even race.
Enligt expertis så är basic bak samt sport fram ett väldigt bra utgångsläge.Tack själv Ted, 8 grader varmt när jag kom hem... nu blir det handtagsvärmare på önskelistan Och even race, nja tyckte det var lite fördel RC8! Bägge går bra helt klart, men min känns lite vassare efter RSV-testet. Vi får helt enkelt köra på strippen i Ösd för att se vilken hoj som är snabbast! När är nästa körning? Häng på!
Chassiet på RC8:an är väldigt fint, lite hård fjädring men suverän körställning. Underbar i kurvor, bara att lägga ner och mata på. Sen är den sjukt snygg...
Vi ses på bankörningen på Molanda i helgen!
Den 8:e mars ringde jag ner till Sundsvall och berättade att min hoj drog ur batteriet. Efter 5-6 dar gick den inte att starta. Jag berättade även att jag hade hittat 2-3st i England som hade haft samma problem. För dom så hade man bytt immobilizern det hade gjort susen............
__________________
Tråkigt att höra!
Jag har lämnat min på Bike i Trollhättan. Brukar få väldigt bra hjälp där.
Dom ska försöka fixa problemet med att förspänningen fram skruvar ut sig och färgsläpp på tanken. Någon här som haft förspänningsproblemet och fått det fixat? Vad jag förstått från det engelska forumet så råder det delade meningar om det går att lösa. Dom är i kontakt med KTM men verkar inte kommit fram till någon lösning än.
Skruvar ut sig ca. 3 varv under ett race på varje ben , från att kännas helt perfekt i kurvorna i början så blir det riktigt tråkigt mot slutet av racet.
Kom på att mitt batteri också dragit ur sig ganska fort. Kanske även jag har det problemet. Fick byta batteri nu . Har dock haft quickshifter och laptimer inkopplade så det kanske har hjälpt till att dra ur.
Min skruvade också upp sig...lösningen är att byta till grejor från 09 som
är lite anorlunda med fasta distinkta läge varje 1/4 varv.
Har du tur så får du det på garantin...
Okej. Var detta en lösning från KTM? Eller något som din verkstad kom fram till?
Klart att det ska gå på garanti...
Jepp, det skriver jag under på.KTM verkstäderna kommer inte fram till någonting själva utan man måste föreslå dem saker......
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |