Man får montera en uppsamlingsbehållare med slangar från R-modelen.
Jag har en sådant kit till salu om intresse finnes
Nån som fått mail idag?
KTM dagen på gelleråsen.Angående vad???
Jag kör en -08, dom bytte kammar var det på garantin tror jag.tjena boys & girls som kör RC8 här inne. Sitter och är sjukligt sugen på en RC8, försöker avmotivera mig med att det är mycket pengar och att det kanske finns något fel på dem? har spanat in 2st som är riktigt intressanta mycket tack vare en ok prisbild. Men till frågan var ju lite bekymmer med -08 orna från början väll? växelstjärna och dåligt spännda gaswirear ? samt vissa hade något knas med kolvarna? Men är det värt för mig att byta från min Gixxer 1000 -02 till en -08 KTM? kan ju inte säga annat än att dem ser och låter riktigt grymt iaf.
Ni som har / kört -08 vad har ni att säga om modellen ? dem två jag tittar på är en lätt beg för 93 tusen, gått 840mil tror jag det var samt en sprittans för 110... vilken skulle ni rekomendera ?
MVH
tjena boys & girls som kör RC8 här inne. Sitter och är sjukligt sugen på en RC8, försöker avmotivera mig med att det är mycket pengar och att det kanske finns något fel på dem? har spanat in 2st som är riktigt intressanta mycket tack vare en ok prisbild. Men till frågan var ju lite bekymmer med -08 orna från början väll? växelstjärna och dåligt spännda gaswirear ? samt vissa hade något knas med kolvarna? Men är det värt för mig att byta från min Gixxer 1000 -02 till en -08 KTM? kan ju inte säga annat än att dem ser och låter riktigt grymt iaf.
Ni som har / kört -08 vad har ni att säga om modellen ? dem två jag tittar på är en lätt beg för 93 tusen, gått 840mil tror jag det var samt en sprittans för 110... vilken skulle ni rekomendera ?
MVH
Halloj....
Ja har en 09:a som ja e super nöjd med......Åkte Aprilia RSVR 04:a tidigare å den kändes som en tramp moppe i jämnförelse mot RC8:an.
Har du vägarna förbi e-tuna så kan du få klämma å känna lite.
Slå en signal bara så löser vi det. 070 6731867
Tjena tjena Bugar o bockar för erbjudandet, men gjorde slag i saken och hämtade mig en egen så jag har en att klämma å känna på jag med
Alltså måste bara säga det... Vilken hoj! Har dock bara hunnit med 8 mil ännu, och har varken kört in hojen eller mig på henne... men så smidig och trevlig att svänga runt med & fullkomligt brutalt drag. Känns som att det blir mer pulver i maskinen för varje gaspådrag. Det enda som igentligen stör mig... är backspeglarna, läppen bak samt möjligen ibland att det kan vara lite ryckigt, men känns som att det har mer med min gashand att göra.
GRATTIS TILL EN KALAS HOJJ
Vi kan väl mötas upp en dag nästa vecka, jobbar hela helgen
Onsdag på åkningen från stationen 18,00 med lakrisremsan kanske
Tackar tackar är nog tyvärr borta i veckan så kan inte då... men annars skulle det vart gött skoj att mötas upp å snacka lite hoj eller ta en sväng Vet inte om det är dig jag sett i v-ås några gånger. har sett en med flyttad reg-skylt och utan bakspeglar tror jag?
Någon som är sugen på ett kopplingshandtag från Titax?
Har gjort mig av med RC8:an men har det kvar.
600kr + frakt?
Finns att hämta i Katrineholm.
vad är det för färg och modell? den vanligaste? vikbart? inte bromsgrepp också?
Det är svart ett 2 fingers, modell racing.
Ska se om jag kan fixa en bild till kvällen.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|