Ska vara samma.. det e bara bromsskivor fram som skiljer -08 mot -09 (5mm tjockare)
Kanon! Inte lätt att hitta beggade och dyyyrt med nya...
Ska vara samma.. det e bara bromsskivor fram som skiljer -08 mot -09 (5mm tjockare)
Hallå, någon som vet något om denna?
http://www.blocket.se/uppsala/Ktm_rc8_50864282.htm?ca=12&w=3&last=1
Fler än jag som inte får R&G case slider att passa (vänster sida)?
Kåpan blev lite ändrad 2011 därför passar det inte.
Hej
Jag är sugen på en rc8-r av 2010 års model.
Vad är era synpunkter på denna hoj?
Fördelar och nackdelar?
Mvh Andreas
Nästa fråga är försäkring. Är det nån som vet var man får tag på en vettig sådan, eller är det avsällningsbar trafik som gäller?
Nu är jag trött. Skulle midvinter-starta hojen med det nyladdade batteriet. Totalt död. Wtf är det här? Skulle lätt kunnat börja gråta runt 18 idag. Ja nu med för den delen. Står inget i boken om något särskilt kring batteriet.
Mätt spänningen på batteriet så det inte är något annat?
Nu är jag trött. Skulle midvinter-starta hojen med det nyladdade batteriet. Totalt död. Wtf är det här? Skulle lätt kunnat börja gråta runt 18 idag. Ja nu med för den delen. Står inget i boken om något särskilt kring batteriet.
Glömt dödarknappen? Kan vara förvirrande på rc8 då den släcker instrumentpanelen osv, ser just ut att vara "totalt död".
Tyvärr inte...
Men varför är det två minus-tåtar? Spelar det någon roll vilken ordning de sitter i? Jag testade i och för sig båda.
Markus, Du står Dig längre än så... På något sätt är jag spänd av förväntan på vad som kommer att ske när Du läser på och börjar intressera Dig för TuneECU!...Nu står jag mig som forumets sämsta mekaniker i minst fem år till.
Tack TH
Markus, Du står Dig längre än så... På något sätt är jag spänd av förväntan på vad som kommer att ske när Du läser på och börjar intressera Dig för TuneECU!
Bra jobbat, till Er bägge!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |