freding
en Outsider...
Har en ny omonterad Pc5 och fräscht beg kn filter över om nån är sugen.
Jag ska ev sälja min rc8r -09.Tjena,
Jag är på jakt efter en rc8, utbudet idag är rätt magert verkar det som så tänkte att jag kollar här. Sitter på en Buell xb9sx som är rätt påkostad som jag gärna byter om det skulle vara intressant.
Allt gott.
Jag ska ev sälja min rc8r -09.
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Jag hade tänkt sälja. Riktpris runt 65000. Nyservad med olja och filter. Nya däck, metzeler m7rr. Även nya hjullager fram och bak. Pc3 som inte är monterad plus lite annat smått och gott. Gått ca 17-1800 mil.Vad har du tänkt, sälja, byta? eventuellt pris?
Jag hade tänkt sälja. Riktpris runt 65000. Nyservad med olja och filter. Nya däck, metzeler m7rr. Även nya hjullager fram och bak. Pc3 som inte är monterad plus lite annat smått och gott. Gått ca 17
Den såg inte så dum ut, dock måste jag få bort min innan om inget byte sker.
Mvh
Ja precis. Men sälj din så gör vi affär sen ????Jag hade tänkt sälja. Riktpris runt 65000. Nyservad med olja och filter. Nya däck, metzeler m7rr. Även nya hjullager fram och bak. Pc3 som inte är monterad plus lite annat smått och gott. Gått ca 17
Den såg inte så dum ut, dock måste jag få bort min innan om inget byte sker.
Mvh
Ja precis. Men sälj din så gör vi affär sen ????
Har du bilder på din hoj
Jajjebox, det har jag.Har du bilder på din hoj
Ni som åker RC8 idag, vad har ni för försäkringsbolag? Jag har kollat runt lite och har bara hittat svindyra alternativ och då bor jag ändå i en liten stad och är över 25 år.
Jag tog länsförsäkringar och avställningsbar. På så vis får jag ner kostnaden från 10000/år till bara ett par tusen. Blir ju lite krångel men väl värt pengarna. Även smidigt att ställa på och av med appen mina fordon
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|