Kolla så att inte vajrarna är för hårt spännda. Lossa ordentligt och prova.
Tackarr! Kontrollerade returvajern som var max spänd, släppte på den och justerade. Funkar kanon nu. Hoppas det var det enda problemet
Kolla så att inte vajrarna är för hårt spännda. Lossa ordentligt och prova.
Tackarr! Kontrollerade returvajern som var max spänd, släppte på den och justerade. Funkar kanon nu. Hoppas det var det enda problemet
Hej hej, någon som har monterat en KLS quickshifter och isf har lite tips och bilder som kan hjälpa till? Både vid nere vid fotpinnen och själva elektronikens inkoppling under sadeln. Tack på förhand!
Hej hej, någon som har monterat en KLS quickshifter och isf har lite tips och bilder som kan hjälpa till? Både vid nere vid fotpinnen och själva elektronikens inkoppling under sadeln. Tack på förhand!
Någon som vet hur en RC8 med akra + DB killer klarar DB kraven på svenska banor?
Sen en annan fråga, RC8R 2009-2010 vs fejk RC8R 2011 ->, är skillnaderna kännbara? Många säger att den gamla R:en är the real deal men är det så stor skillnad?
Hämtat en RC8R nu!
Dock har jag en fundering, stört mig på detta nu i efterhand. Jag körde 95 oktan på 98 oktan mappen - finns det risk för spikningar? Fanns ingen 98 där jag tankade och visste ej hur man skulle byta mapp (hade ej läst manualen). Jag kände ju inte av något, men å andra sidan har jag aldrig hört/upplevt spikningar.
Har alla 95 och 98 oktans-mappar?
Hur byter man mapp på den?
Mvh,
Ingvar
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |