https://ibb.co/eDeiCd en bild från herromdagen ^^ för att boosta tråden lite.. Jag har precis monterat jesters och testade med db-mätare drive-by's", det borde funka på bana med db killers, på gränsen men borde funka. Kör lätt utan öronproppar lokalt, men öronproppar på motorväg (som vanligt pga vindbrus), det är mer dovt ljud med jesters och förändrar inte db så mkt.
Ifall ngn bor i närheten av Nacka, så bara pm'a ifall ni vill höra/provköra med jester's exhaust
jag är helnöjd, grym viktminskning, perfect fit för billig slant och ljudet blir precis lagom = strax innan gränsen vad man pallar utan öronproppar!
Men samtidigt funkar det även för den som vill posa på stan och låta mkt ^^
--
btw, hojta till via pm ifall ngn är game på
Nürburgring-ktm-fahren-aus-Schweden kring månadsskiftet aug/sept när turistkaoset lugnat ner sig lite, ska ändå ner själv och kommer ha plats för två pers/hojar till och köra trailer ner till ngt lägenhetshotell eller camping intill! Sen är iofs planen att stanna ngn natt eller två i Bolzano som är center för alpernas grymmaste vägar, påvägen hem/påvägen dit, helt öppet
vore även kul att köra runt Garda och lake Como, sen upp till stelvio-pass typ en dag... Det är vad rc8'an är byggd för i kombination med maten och dryck - tidig läggags så man kan köra nästa dag. Love it
Sen har jag ev några ingångar att boka bankörning i Polen (bott där), men det är lite later stage, tänkte ta det påvägen hem från ringen och alperna, allt i samma veva - när alla andras semester brukar ta slut...