sthlm_eriksson
Ny medlem
Tjenare , jag är en kille pâ 16 Âr , jag har nu länge funderat o titta runt pâ en Ktm 125 exc , jag kanske är trög men mâste endâ frâga , Skulle det funka om jag gjorde den Sm o körde den pâ landsvâg om jag tog det lungt o inte alltid drar ut den pâ alla växlar , jag vill veta ungefär hur mykke jag kommer va tvungen att serva den , jag har har tid o jag gillar att meka plus att jag har en mek galen farsa , han har mekat det mesta sen han var liten , men mest bilar , sâ han kommer kunna hjälpa till `pâ den biten ocksâ, jag kan Köpa delarna sjalv o serva den jag behöver inte lämna in den varje gâng sÔ , det kommer ju ockso dra ner pâ kostnaderna . Obs jag kommer köra den i skogen ibörjan innan jag har satt pâ sm däck
Jag kommmer inte heller ta den för värsta lânga turerna , men jag kanske använder den runt 3-4ggr i veckan kanske blir 20-40mil i veckan eller `nât ? jag är ledsen för dâlig stavning men jag sitter just nu utomlands ,
/MVH ROBIN
Jag kommmer inte heller ta den för värsta lânga turerna , men jag kanske använder den runt 3-4ggr i veckan kanske blir 20-40mil i veckan eller `nât ? jag är ledsen för dâlig stavning men jag sitter just nu utomlands ,
/MVH ROBIN