Andersson_
Ny medlem
har ju aldrig träffat en kalmarbo som inte tycker dom bor på rätt ställe iofs
Hel/hel 10800
Så ska det vara!
har ju aldrig träffat en kalmarbo som inte tycker dom bor på rätt ställe iofs
Hel/hel 10800
Herregud.. HERREGUD VILKEN JÄVLA HOJ! I brist på min så provkörde jag en 1290 hos LellesMC idag. (Samma hoj som BIKE lånade till världsrekordförsöket på is.. Det är nästan B-kändis-status nu, mhm!)
Efter ett par hundra meter så kopplade jag ur MTC (vilket går att göra i fart btw, varför har någon sagt att man måste stå stilla? ) och det går knappt att vrida på rullen utan att framhjulet reser sig! Ska man köra normalt så fick jag lägga i trean
Herregud.. det gick så lätt att gasa upp den på de fina raksträckorna i Uppsala, och det var väldigt smidigt att koppla upp den också. Oh god jag är helt såld på hojen!! 4h otålig väntan var helt klart värt det för 25 minuters provkörning.
Fan så upplever inte jag min, funderar på att sätta på ett större drev bak
Eller lellehojen har slipon o annan mappning?
Tog en 15 milrepa idag, den är så lättkörd o fin så det känns som den väger 150kg
Jag som varit helt såld på denna cykel hur länge som helst. Fick ett reg nr för att kolla försäkring!? Visade sig att trafik billigaste möjliga bolag blev 5749kr i månaden och känns som jag vill ha minst halv när jag köper nu cykel. Bor stockholmslän 27 år. Får nog drömma om något annat eller flytta
Jag som varit helt såld på denna cykel hur länge som helst. Fick ett reg nr för att kolla försäkring!? Visade sig att trafik billigaste möjliga bolag blev 5749kr i månaden och känns som jag vill ha minst halv när jag köper nu cykel. Bor stockholmslän 27 år. Får nog drömma om något annat eller flytta
Hej
Har Super duken 1290 en OBD kontakt ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring