View attachment 402360
Beställde från racefit ett slipon till min idag, tycker det är det snyggaste ute på marknaden just nu.
Kul grej att ha! Finns det appar att ladda på appstore eller är det jailbrake som gäller?Det är kontakten där man pluggar in för att få alla värden mm.m mc verkstaden kopplar in sig på för att hitta ev fel.
Man kopplar in en pryl där som via blåtand till mobilen och en app. Så får du all info in i mobilen. All möjlig data, hastighet, bränsleförbrukning, m.m
Håller med, är det svart så ska det vara nattsvart!SUUUPERSNYGGT!!!!!!!!!!
Ser rå ut när den är svart som synden!
Har du lust att kolla på din hoj? Går nämligen få mycket nice info direkt till mobilen.
Koppla ur mtc, Vrid på rullen och/eller gå ned i vikt Lelles hoj hade originaldämparen på. Man byter inte mapp med endast sliponet heller utan det är endast vid helsystem som den mappas om.
Den reser ju sig mest hela tiden på tvåan. Rena karusellcykeln!
Gjort det men nja under varvgränsen på 6500 under inkörning o om man inte ger allt på rullen så tycker jag den är ganska beskedlig ändå, förväntade mig lite mer ändå men den är inte dålig på nåt vis.
Tycker mina 80 kilo borde räcka eller man kanske skulle gå upp ist så det blir mer vikt på baken
Tog en runda på 20 mil igår med kusinen som ska köra in sin monster 1200 och upptäckte en jobbig sak... man måste värja sig för nyfikna blickar och folk som flockas
Hittade en ebay handlare från Italien som sålde evotech tidys för 125 euro inkl frakt
Har absolut inga problem att stödja svenska handlare, tvärtom.
Problemet är att ingen av dom har lagt ut delar med priser så man kan handla därifrån, gäller även funbike.
Sen kanske inte alla vill handla power parts... Då är det ju bra att det finns firmor med andra alternativ?
Tyvärr skiljer det rätt mycket om man köper från Tyskland istället för Sverige. 25% billigare vilket blir en del om man vill piffa upp sin hoj lite. Vet bara att www.je68.se har priser på sin sida.
YES!!!
fick post från trafik försäkrings föreningen. Tydligen har något hänt så jag har kört oförsäkrat...2300kr för 9 dagar.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|