robban_75
Medlem
100mil o 800 meter, körde dom sista km i närheten av butiken
Jahopp då var hojen hämtad, utanför stod en likadan som precis lastats av för leverans till butiken med samma oljeläckage vid filtret om än lite värre.
Glapp i bakhjulslagret efter 100 mil
Diagnosavgift 300+ kr för att dom pluggar in datorn på service...Jävla bluffkostnader
Såg den videon tidigare.. Skönt med lite längre snack om hojarna.
Till det här med drevning, jag fattar inte riktigt varför man skulle vilja göra det.
Den kommer ju upp jävligt fort på 2:an utan koppling... Att göra den ännu aggressivare känns inte som en bra ide enligt mig.
Har läst en hel del vad som skrivs på superduke.net och där var det just en en snubbe som hade drevat om den men som tillslut bytte tillbaka för han tyckte den blev alldeles för hetsig på dom lägre växlarna.
Nu är min 690 såld blir att leta en 1290 senare ska ha min drömhoj
Nu är det ju inte vid filtret det läcker.......
Så jävla snyggt det är med singel cutsen... Är sugen att beställa själv snartView attachment 404409View attachment 404410
Blev riktigt bra, beställt ifrån England snabbt och lite billigare och snyggt
View attachment 404556så har man äntligen fått tillbaks fälgarna från lack. Tog en evighet och ett byte av lackerare. Första turen gjord idag, 7-8 mil, och allt känns helt underbart.
Supersnyggt, verkligenView attachment 404556Så har man äntligen fått tillbaks fälgarna från lack. Tog en evighet och ett byte av lackerare. Första turen gjord idag, 7-8 mil, och allt känns helt underbart.
View attachment 404556Så har man äntligen fått tillbaks fälgarna från lack. Tog en evighet och ett byte av lackerare. Första turen gjord idag, 7-8 mil, och allt känns helt underbart.
View attachment 404556Så har man äntligen fått tillbaks fälgarna från lack. Tog en evighet och ett byte av lackerare. Första turen gjord idag, 7-8 mil, och allt känns helt underbart.
Fick betala 8k....han fick lägga ner rätt mycket tid på fälgarna, 12h, lika mycket som det tar att lacka en bil för honom sa hanja den sista var fin som smör , vågar man fråga vad ni betalade för lackningen?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|