Jo det är ju sant, men 20 000kr kändes så mycket bara iom 140 var ju inte direkt dyrtFörsäljningsuppdrag ... kunden kanske fick jättebrottom att bli av med den
Jo det är ju sant, men 20 000kr kändes så mycket bara iom 140 var ju inte direkt dyrtFörsäljningsuppdrag ... kunden kanske fick jättebrottom att bli av med den
Fan va mycket du kör Djulle Jag har rullat ynka 530 mil eller så.
Är så satans sugen på en 1290 till nästa säsong, finns det möjligtvis någon vänlig själ som skulle kunna dela med sig utav ett regnr?
Vore väldigt tacksam
Även jag får ta och rekommendera att dreva ner hojen till 16t fram
PCV från adventure som du har satt in eller?
Ska du köra hojen i bänk sen efter alla moddar?
Själv så slänger jag in PCV när dom släpper den till 1290n...
Stort tack, tyvärr så talar väl åldern och framförallt orten man bor på att en försäkring tyvärr inte kommer att vara lösbar. Nästan värt att flytta för att kunna äga en =)
But why??
Den är ju fanimej perfekt drevad från fabriken!
Ettan BRAPP!! Oj oj vad snabbt den kom upp, försiktigt försiktigt nu med gasen.
Tvåan BRAAPP!! Bara vrida till och upp kommer den som ett morgonstånd!
Trean BRAAAPP!! Inga problem whatsoever att gasa upp den!
Fyran BRAAAAPP!!!! Fortfarande bara gasa och ett litet ryck i styret och oj vad enkelt den kom upp och nu går det fort och man kör lååååångt på slangen!!!
Fattar verkligen inte varför man ska drevs den, Körde den en vecka i sträck dagligen och den var precis lika underbart hetsig som min gamla SD 990 var med 16-40 drevningen på. Bara gasa upp den, aldrig koppla. ENKELT!
Dessutom ett jäkla tryck ut ur kurvorna!
Nån som vet vad full Akra har i DB med samt utan DB killen sommar 2015 är det en 1290 för mig äntligen
Bra att veta om man vill köra bana men då fick du svartflagg ? Vadå bra val av hoj det är denna som är den bästa hojen ever
kolla med dina försäkringar jag fick ca 5400:- Trafik/år kommer inte ihåg vad jag vad hel/halv skulle ligga på.
jag är 25 år haft kortet i 3år men jag bor ju i skogen då, men kan vara värt å kolla ändå
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|