Migesson
Guest
Ja skit när man bor i stan jag ska bet 17,600kr hel/hel det är mycket men går att lösa. CP att S1000R tar Bilsport& mc den kommer jag bet 10700kr på Bilsport& mc. Den kör man väl lika mycket ihjäl sig på som Superduken eller? inte så de typ 30hk gör den gränsen.
Ja SMC-R är en skitbra hoj du skulle hittat min gamla och köpt, där var allt på den gick upp i alla växlar. PCV och QS
Men den räckte inte till för mig vill ha mer pulver och 1290 är klart drömmen
Gott du ska ha en hoj oavsett så kommer jag ha det med och det vet tjejen mycket väl om med ska bjuda lite mc lektioner åt hon för hon gilla och åka på 1290 kul om man kan köra ihop
Man skulle köpt din Jonas det kryper så i min kropp nu att köpa den. Särskilt när där är ca 5 st på blocket nu. Räkna på vad jag vill ha på min hoj och det blev ca 50,000kr om den är helt org när man köper den
Vi får se vad tiden har att ge
Fan bara vi som håller liv i tråden är alla döda kom igen bilder och snack nu här.
Ja SMC-R är en skitbra hoj du skulle hittat min gamla och köpt, där var allt på den gick upp i alla växlar. PCV och QS
Men den räckte inte till för mig vill ha mer pulver och 1290 är klart drömmen
Gott du ska ha en hoj oavsett så kommer jag ha det med och det vet tjejen mycket väl om med ska bjuda lite mc lektioner åt hon för hon gilla och åka på 1290 kul om man kan köra ihop
Man skulle köpt din Jonas det kryper så i min kropp nu att köpa den. Särskilt när där är ca 5 st på blocket nu. Räkna på vad jag vill ha på min hoj och det blev ca 50,000kr om den är helt org när man köper den
Vi får se vad tiden har att ge
Fan bara vi som håller liv i tråden är alla döda kom igen bilder och snack nu här.
Hojen får mig att må oförskämt bra! Problemet i storstan är ju försäkringspremien vilket skrämmer bort 99% av alla köpare...
men även om 1290n blir såld så slutar jag inte köra hoj, utan tankarna lutar åt en smc-r som jag kan leka lite med och som inte kostar mig något att äga i princip. då blir jag och frugan nöjd! Fast inget kommer att vara som en 1290.....
men som det ser ut nu så har jag bara fått bytesförslag mot sånt jag inte vill ha, tror att marknaden är liten för folk som är villiga att lägga så mkt pengar på leksaker, speciellt när man säljer privat.
Men vi får se helt enkelt, jag kör min 1290 så mycket och länge jag bara kan