robban_75
Medlem
Jag köpte min i maj men den tillhörde nog oxå första satsen, den jag kollade i saluhallen hade inkommit sista veckorna.
Verkar vara en konstruktionmiss.
Verkar vara en konstruktionmiss.
Det går bra nu
Du skall ha beröm för att du i alla fall inte smyger med vad som händer
Det är så himla lätt att det blir knas när man får vobbel.
Misstänker att det var du som körde om mig(tantgolf) vid valla torg. Då såg hojen hel ut men det varade inte länge. Bara öppna plånboken!
Varför är försäkringarna så dyra? Den har ju anti wheelie o allt!
Ingen kritik mot dig fordon, hoppas det gick bra för dig! Feltema har styre, jag har en hög gasreglage och en diodbaklykta man säkert kan få dit så den blir körbar!
Jag menar det. Fattar nada
Tydligen så passar inte vilka styren som helst pga nånting-nånting, gasreglaget är ride-by-wire så jag kommer nog inte undan så lätt. Men förhoppningsvis så är ingenting restat och då kanske jag kan vara på hjulen igen i Augusti!
*edit* Vill bara understryka att jag har halvförsäkring så jag nallar inte på eran premie
Att du har halvförsäkring o vad den kostar har du ju redan fått berätta flera gånger, dessutom är försäkringar till för att hjälpa en när det skiter sig, annars kunde vi alla likagärna vara utan, så i mina ögon kan du gott nalla. Visst, det var ett onödigt skitfel som gjorde att det gick åt skogen, men det är det väl i princip jämt?
Jävla typiskt att de ska trassla till det, men det ligger förstås pengar i att kränga originaldelar. Det du behöver kan ju inte vara restat, det måste väl ändå ses som förbrukningsvaror på den hojen? Hoppas det går fort så du kan vara ute på vägarna fort o vårdslöst snarast möjligt!
Ja, jag borde ha tagit mig i kragen och kört ut till Rosen ändå. Då hade jag säkert varit nöjd med hojkörandet för dagen
Det här sätter dock inte alltför djupa spår i själen. Hojen är till för att köras och jag har aldrig tänkt att sälja den ändå, så andrahandsvärdet kommer i.... andra hand
Hojen är till för att köras och jag har aldrig tänkt att sälja den ändå, så andrahandsvärdet kommer i.... andra hand
Sakerna ska användas till det de var utformade för så du har gjort helt rätt .
Har faktiskt missat fotreglagen några gånger jag med...konstruktionsfel och inte förarfel.
Krya på dig och polera upp henne nu.
*Edit
Med henne menar jag din hoj och inte tjejen
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|