Migesson
Guest
Fan vad trist verkar som det är ett vanligt fel med glappt bakhjul. Nu när ni haft hojen ett tag är ni fortfarande lika nöjda ?
Jag är 29 och bor i Täby. Jag får betala 23k om året för halvförsäkring utan möjlighet att ställa av. Det skulle kosta det dubbla vid Avställningsbar och det hade det inte varit värt för mig.
Det var inte så farligt, dock tror jag att finansbolaget kräver helförsäkring om man ska ha hojen som trygghet?
Varför skulle de kräva det? Det låter ju helt befängt? Man kan inte utgå från att föraren ska förstöra sin motorcykel utan att laga den efteråt. Skrotar man den så får man helt enkelt fixa den eller lösa in lånet bara.
Jag är 30 bor i sollentuna i sthlm. Helförsäkrat 21000kr/år hos Folksam. Byter ägare till vintern.
Tack vare Funbikes otroliga engagemang är min hoj lagad! På endast ett par dagar löste de bakhjulsproblemet, samt hjälpte mig med flera andra saker trots tidsbrist. Jag har sagt det flera gånger tidigare men Funbike är hands down det bästa företaget jag har haft att göra med. Att ge positivt beröm och lite uppmärksamhet är det minsta jag kan göra för att visa tacksamhet! TACK!
Måste ge Funbike lite beröm, jag saxar det från mitt inlägg på Facebook:
Någon som vet om det finns fler varianter av ställbara fotpinnar som passar förutom dem från ktmshopen?
Måste fråga, någon som ev sitter på ett austinRacing system som vill byta mot ett ackra?)
Jag har plattor på min 990 och tycker dom funkar kanon för en spottstyver av priset för justerbara fotpinnar. Pinnen kommer lite längre ut bara.
Någon som vet om det finns fler varianter av ställbara fotpinnar som passar förutom dem från ktmshopen?
Måste fråga, någon som ev sitter på ett austinRacing system som vill byta mot ett ackra?)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|