Det stämmer Micke. Det va min hoj som stod där, Ragnar körde hem den till mig idag. Hade den på service /mappning samt några recalls och även neddrevning och montering av KN racefilter.
Jag hade akra Slip-on med dekat rör. Men gillar när man ser att det är en enkelsving samt att ljudet är mer brutalt med AR systemet.
Imorrn ska nya Gilles fotpinnar monteras
Köpte du din från Ragnar? Han sa att han skulle få in en hoj här i veckan. Va tydligen ett 10 tal personer som hade velat köpa min kotte när den stod i hallen.
Någon som vet någon prisvärd gps tracker? Gärna en som egen energiförsörjning med lång standbytid.
Det stämmer Micke. Det va min hoj som stod där, Ragnar körde hem den till mig idag. Hade den på service /mappning samt några recalls och även neddrevning och montering av KN racefilter.
Jag hade akra Slip-on med dekat rör. Men gillar när man ser att det är en enkelsving samt att ljudet är mer brutalt med AR systemet.
Imorrn ska nya Gilles fotpinnar monteras
Köpte du din från Ragnar? Han sa att han skulle få in en hoj här i veckan. Va tydligen ett 10 tal personer som hade velat köpa min kotte när den stod i hallen.
Jo . Ragge fixxa så Jari ordna för mig . Din hoj ser grym ut , Har du kolfiber varianten så använd inte db-killern om du ska gasa ....
Har ni beställt via internet eller köpt i Sverige?
Tänkte mer på om du kör bandag ...db-killer? Jag kör tillomed utan insats. . Haha
Mitt system går att köra med db-killern i. Det är bara AR systemen som är gjorda i kolfiber som inte går.
Tänkte mer på om du kör bandag ...
Är den bra? Ser vettig ut iaf. Funderar på att beställa en sån.
Kör jag bandag kommer den inte gå igenom även med db killer o insats. Då sätter jag dit kat och orginalpipa gjorde jag hela förra året på bandagarna., tar ju max 5 min
Håller man fullt mot rakan på Gelleråsen med akra så blir man bullerflaggad. Så säkrast o köra dunderklumpen
Oki. Kör du akra mappen med katten då ?
Man kanske ska undvika gnälleråsen och satsa på Sviestad och Mantorp ..Gr vore kul igen
Tror fan jag råkade köpa en 1290 i dag... ska ta mig en stadig whiskey och fundera på vad fan jag gjort.
Hade inte akra mappen i förra året men lär ha det i år. Det ända som händer är att den går lite fetare. Ingen fara med det. Samma på de andra banorna, 95db gräns. Så det är orginalpipa som gäller då.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|