jpe70
Twinverkstan
För att det är lag på halvljus? Dra ur säkringen?Varför kan man inte stänga av halvljuset? Någon som vet om det går att lösa.
För att det är lag på halvljus? Dra ur säkringen?Varför kan man inte stänga av halvljuset? Någon som vet om det går att lösa.
Vilken växel går ni oftast upp på? 2an eller 3an?
Nu har jag åkt 20 mil med mitt nya helsystem och vilken skillnad det blev! Hojen vaknade verkligen till liv och fick en annan karaktär. Betydligt snabbare gasrespons och hela hojen känns mer bestämd, eller hur jag nu ska beskriva det. Trots att den blivit rappare är den fortfarande mjuk och fin att köra i stan, inga ryck eller konstigheter. Ljudet blev också fantastiskt (utan insats) och dessutom blev det ett verkligt lyft exteriört! Helt klart värt varenda krona! Sammanfattningsvis ett stort MUMS!!
Det enda som jag nu inte är helt nöjd med är mina Rizoma backspeglar. Själva adaptern som spegeln är fastskruvad på har vibrerat loss två gånger. Nu senast provade verkstaden att slipa ned skruven som går in i expandern. Vi får se om det funkar.
Micke: Vilken spegel har du? Ser liten och fin ut. Ser du bra i den? Hur stor är den? Sitter den fast?
Bifogar även ett kort på min skönhet!
View attachment 418584
Micke: Vilken spegel har du? Ser liten och fin ut. Ser du bra i den? Hur stor är den? Sitter den fast?
Backspegel? Du kan väl veida på huvudet? Då slipper dessa snigelspön ett Tips, kugga ner ett kugg i fram. Då får du finare gång när du lägger i 6an på motorväg.
Cool hoj du har Jag använder Biltemas sedan urminnes tider har för mig 300pix för 2 st och glaset är buktat lite så jag ser väldigt mkt åt sidorna allt är väldigt litet men det är mer en vanesak .
Den sitter fast dock så kan man behöva rugga upp ytan på kulan på spegeln om man inte vill dra fast för kung och fosterland .
Yes .Är det den här spegeln som du menar? http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/Speglar/Backspeglar-styrande-2000021563/
Ingen som bromsat än med PC5 m.m?
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |