Vilken grym bild!
Här har vi min otroligt vackra hoj förresten! Nu återstår bara precis allt Fälgar som ska skickas in för lackering, och en drös med powerpart-delar Så om cirka två veckor, när jag har klättrat sönder samtliga väggar i lägenheten, så blir det äntligen full rulle!
View attachment 402353
Kommer bli ägare av denna grymma hoj (om lånet går igenom) och kommer då att lacka om fälgarna precis som du gjort.
Var lämnade du in på lackering och vad gick det på?
Utöver det så bli det rör från Austin racing GP1 HI SLUNG plus lite gottigott från powerparts butiken
Tack för tipset Men efter att jag nu spenderat hela natten men att läsa igenom alla 42 sidor här plus en hel del annan info så har jag ändrat mig, kommer köra på den svarta och sedan lägga till carboon delarna från powershoppen och orange fälg tejp som en annan gjort på sin hoj i denna tråd. Eventuellt så blir det till att fixa carboon wrap på tanken eller bara ett genomskinligt skydd? Måste klämma lite på den...
Och för att inte glömma godsakerna!
*Rottweiler filter
*Austin racing gp1 HI SLUNG
*pwc färdigmappat för gp1
Kommer förmodligen lägga till saker på denna köplista, kom med förslag
Är det ngn som har sett ett diagram från en bänkning där man jämför akramappen med en PC5? Jag kollade på Power Commanders hemsida och såg ett diagram som visade skillnaden mellan en 1290 i originalutförande samt en med PC5 samt Ignition module. Jag måste säga att jag förväntade mig mer för de pengar som det kostar att utrusta hojen med en PC... Inte kan jag heller påstå att PC:n gör att 1290:n får ett jämnare register, utan kurvorna följer ju varandra. Kolla på länken:
http://www.powercommander.com/power...od-type=Powercommander V (Coming Soon)¬es=64
Kan det bli mkt mjukare än akra och streetmap
Sedan kan det vara så att en kurva inte säger hela sanningen om hur det upplevs..
Här finns info om pc5 maps och dyl ..http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=29&t=6888&sid=ca11f5c4508071d102e9af2d8df6024b
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|