himself
Tjuvjagare
Ni som har haft superduke 990r innan hur upplever ni skillnader mellan nya 1290?
Står nämligen i valet mellan dessa två.
Är det något att ens fundera på?:/
Ni som har haft superduke 990r innan hur upplever ni skillnader mellan nya 1290?
vad har ni som köpt nya 1290 fått ge rent köp pris utan tillbehör??
har aldrig köpt ny hoj dock 13 st nya skotrar/olika märken/olika handlare genom åren och på dom får man pruta ca 10% då man kommer med pengar i handen!!!
Inge skoter hatande nu bara
Har man inget inbyte så har jag aldrig betalat fullpris på en ny motorcykel.
vad har ni som köpt nya 1290 fått ge rent köp pris utan tillbehör??
har aldrig köpt ny hoj dock 13 st nya skotrar/olika märken/olika handlare genom åren och på dom får man pruta ca 10% då man kommer med pengar i handen!!!
Inge skoter hatande nu bara
Borde ju snarare vara så att man får rabatt om man byter in...
Låt handlarna köra ett säljuppdrag på hojen , så blir alla nöjda . Köper du hojen där så går det få ca 5000kr i kostnad får deras besvär att sälja din hoj . Kräver lite tids förhållning dock men så gjorde jag .
Det finns ju en negativ sak med säljuppdrag, det är ju att du inte är garanterad att den blir såld. Angående hyperstrada igen så kunde en handlare tänka sig att byta in den eller ta säljuppdrag, men ville verkligen inte köpa den.
Dom ville inte riskera att få en hoj stående som säljer dåligt. Då blir det att man ställer dit sin "pärla" och så funkar den som deras nya demohoj. Så det finns ju risker med säljuppdrag om man har en opopulär modell.
Ngn som kan bidra med ett regnr på en -14 resp-15 för att se om jag kan hantera försäkringskostnaden?
Tack. Den går som årsmodell -15 när jag letar försäkring och det är bara två bolag som kan lämna pris via web.OME 984 - http://www.blocket.se/gavleborg/KTM_1290_SUPERDUKE__omgaende_lev_60203759.htm?ca=13&w=3
Om någon sen köper den hojen och vill att jag skall radera inlägget så är det bara skicka ett pm eller skriva i tråden.
Tack. Den går som årsmodell -15 när jag letar försäkring och det är bara två bolag som kan lämna pris via web.
Helförsäkring via IF=45.915 SEK och via Trygg Hansa årsförs=30.687 SEK avstbar=46.374 SEK
EDIT: Ringde för skoj skull Bilsp o MC, 29.410 SEK och om den tecknas via handlare 20.587 SEK.
Tack för tipset.Ring folksam.
Tack för tipset.
Avställningsbar 52.716 SEK/år
Årsförsäkring 21.400 SEK
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |