Du har fått ett PM från mig, men hur ser jag ditt svar? Måste jag vara inloggad? Är ny på PM
Jag svarar i eftermiddag. Den vita brev-ikonen uppe i högra hörnet, till vänster om den gröna like-ikonen, kommer att blinka
Du har fått ett PM från mig, men hur ser jag ditt svar? Måste jag vara inloggad? Är ny på PM
The Jizz Machine börjar ta form..
View attachment 430808
View attachment 430809
View attachment 430810
Electronic orange special color 157
Tiger pulver patinat lacksystem 929
T 714 newelectronic orange
Detta är vad Fordon fick veta av Ragnar på Funbike,
när han skulle lacka en tankskada.
Snyggt med fälgar som INTE är svarta.
Det är väl så att led blir starkare och halvljuset släcks med går på automatiskt vid behov tex tunnel ? Från vad jag förstått .. Men ta det inte som amen i kyrkan Testa , on/off i meny .
Har du pulverlackerat fälgarna? Funderar på att ge fälgarna som jag köpte av Rickard lite kärlek och upptäckte till min stora förvåning att det inte är speciellt dyrt att pulverlackera i en färg. Och jag vill ha mina heloranga, men är väldigt osäker på vilken RAL-färg jag ska välja. Det är ofta en himla skillnad på kort och verklighet. Jag är lite inne på RAL 2005, mkt tryck i den färgen Vilken orange kulör har du på dina? Dessutom verkar lackeringsfirmorna ha ett väldigt begränsat utbud av kulörer då det gäller pulverlack...
Klart det funkar, men varför? Är ju bara dyrare, även om det ser fetare ut finns inga praktiska fördelar vad gäller gatbruk/åka rakt fram.
Nej, det gör det inte i någon större utsträckning. Men det ger som sagt inga fördelar heller, förutom kanske vara lite visuellt bredare då. Inte att förakta.Enbart för looken! Sen vet jag inte om det påverkar körbarheten. Min RSV4 är ju från fabrik utrustad med 200 å det är inga problem att svänga med den
Nej, det gör det inte i någon större utsträckning. Men det ger som sagt inga fördelar heller, förutom kanske vara lite visuellt bredare då. Inte att förakta.
Kör ju 200 bak på racerettan, men det har 65-profil så det har fördelar man inte använder på gata. Sen är det jävligt brett också...
Skickat från min P4 via Tapatalk
Nope.Men en sak som slog mig: På reg.beviset står det att dimensionen bak är 190. Finns det ngn risk att man blir underkänd på besiktningen med ett 200 ??
Jag bytte från (enligt mig!!) noll fealing däcken som sitter på org, (Dunlop) körde ca 300mil satt på Nya pirelli diablo rosso corsa 3-16 Tror dom heter så kört blandat ca 400mil, kan bara säga vilken skillnad på däck uj uj.. kört Europa bergspass ett gäng hundra mil och topp betyg på både tort och vått blev en ny hoj.. Dåliga däck/bra hoj=INTE kul, Bra däck/halvdan hoj =Jätte kul
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|