Jo så är det, man blir alltid påmind om när man sätter sig på en hoj med piggt chassi att man har lika roligt trots halva effekten. Men, när man lastar på passagerare och packning är jag väldigt glad med 175 hk och 140 nm."Less is more"
Jag har märkt hos mig och många kompisar har vi gått ner i motorstorlek...
En mindre smidigare hoj är roligare att köra och att vägengenskaperna oftast blir bättre.
Oftast räcker effekten till , det gäller både i skogen, banan och gatan
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |