Jag gissar att det är något härifrån: www.shop.race-styles.com Annars funkar det bra att beställa från www.xgxracing.com Dom har massor att välja på med det stuket.Var får man tag i sånna dekaler tro?
Jag gissar att det är något härifrån: www.shop.race-styles.com Annars funkar det bra att beställa från www.xgxracing.com Dom har massor att välja på med det stuket.Var får man tag i sånna dekaler tro?
dom här hittade jag på shop race styles men är dom gråa eller är bara bilden svart vit? någon som är bra på tyska, "Komplett Dekor bestehend aus Kühler links+rechts, Gabel links+rechts, Kotflügel vorn und hinten für KTM SX-F / EXC-F / EXC-E / EXC-R. Individuelle Veränderungen müssen über den Punkt *Serviceleistungen mitbestellt werden. HINWEIS: Unsere Plastikteile im Shop können gleich mit diesem Dekor bestellt und von uns beklebt werden!"
Nu hittade dom i rött
Någon som handlat från någon av följande sidor och vet om dom är seriösa etc..?
http://www.ktmcyclehutt.com/
http://www.ktmtalk.com/
Tack!
Ingen här som vill sälje en 525:a?
Nej, men allvarligt, visst borde försäljningen dra igång snart eftersom det är vårväder redan nu?
Hört talas om blocket.se!?
Lycka till med köpet
Höhöhö... Du va mig väl en rolig jävel!
Hämtade hem en 525a igår förresten, en välkänd sådan!
Dunkar upp bild så snart jag kan,
Han e sådan... inget att bry sig om.
Bild vill vi dock ha!!!
Nu har du äntligen en riktig moppe Linus.Jag tror till och med att hojen är köpt där du jobbar...
Har tyvärr bara en dålig bild än så länge...
Det här va imorse så idag har jag monterat crashpuckar, kopplingsskydd och nytt kopplingshantag och bytt olja och filter...
Nu har du äntligen en riktig moppe Linus.
Jag tror till och med att hojen är köpt där du jobbar...
Det här va imorse så idag har jag monterat crashpuckar, kopplingsskydd och nytt kopplingshantag och bytt olja och filter...
Jobbade
Ser jevligt nice ut! Nästan som min
Har problem med hastighetsmätarn på min 525á. Det går helt enkelt inte igång?? Har provat me nytt batteri samt dra magneten precis framför sensorn. Tips?
Får man fråga vad du gav för hojjen??
Jäkligt fin.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati