Ingen som ska sälja sin hoj?
Har ju en som snart ska ut på blocket för fösäljning... 450 -03...
Har kollat en den på den. Lite långt ivä dock
Är det din?
Läst lit i tråden om att jämföra 525 med 660 och jag undrar om dem är lika stora, höga och såvidare. Sen så har jag även förstått att det är mer serivce på en 525 jag har inte tummen mitt i handen och tycker att det är relativt kul att meka bara det inte blir mer meka än köra typ.
Har gått tänkt köpa en 660 först men eftersom jag inte har hittat några bra så funderar jag nu istället på att köpa en 525 som en bart gått som motard, 130 timmar 06:a. Vad är ett rimligt pris på en sådan? Eller ska man hoppas att den rätta 660 dyker upp?
De är ungefär lika höga. En LC4 väger mer men sittställning och dyl är ungefär samma. 525 har en lite mer fakirmässig sadel.
Skall du bara åka gata så är 660 ett mycket bättre alternativ. Problemet med en 525 är inte att man måste justera ventilerna och byta olja det är att det är en racemotor som skall helrenoveras för 10kkr var 1000mil ungefär. Är du beredd på den kostnaden?
Jag går i tankarna just nu. Men har inte riktigt bestämt mig. Kommer sakna hojen. Har haft den i ca 3 år. Men har några andra hojar också samt köpt ny bil så måste prioritera. Det är en 525 - 03. motard/enduro. Bes. Går kanon bra. Helsystem m.m
Bestämt dig? Pris?
Tjena,
Är tydligen inte inne och kikar här så ofta. Men om du fortfarande är intresserad sa är svaret ja. Den är till salu. Har dock inte lagt ut den på annons än.
Hade tänkt mig 28 med alla tillbehör. Motard och endurokit. Massa plast inkl. lyse. Helsystem samt original. Extra slicks till motard fälgarna. m.m. Servicerna dokumenterade i loggbok m.m. Besiktad. Går sjukt bra. Väldigt stor skillnad mot kompisens 450 exc.
Var den motard + enduro kittad? Lätt att sälja?
Hej!
Jag är nybliven ägare till en KTM 525 SMR -05 med 10h på mätaren.
Planen är att köra aktivt 2014.
Är 525 SMR likställd med någon hoj?, alltså vad kan man fiska grejor från?
Någon som kan peka till en verkstadsmanual?
Mvh
Johan
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati