Skoj, säg till om du vill veta hur du konverterar för isbana och finndubb eller vill ha nummer till Micke som dubbar dem.
Hoppas du kommer på något supermotoläger i vår för nu har du ju en MC som är klar att träna/tävla med bara den najjas. Rättvik rekomenderas verkligen, speciellt om du endast vill köra asfalt.
Först å främst måste jag ju ha 17"s fälgar vart kan man hitta ett par begagnade såna? letat som fan på blocket men kommer inte upp något intressant, har ju den gamla fram dämparen om jag förstått det rätt med lite mindre avstånd mellan dämparna, från vilka andra cyklar skulle man kunna köpa fälgar?
Tips på finndubb till vintern mottages tacksamt. Kör man 18/21 eller behåller man 17" på?
Först å främst måste jag ju ha 17"s fälgar vart kan man hitta ett par begagnade såna? letat som fan på blocket men kommer inte upp något intressant, har ju den gamla fram dämparen om jag förstått det rätt med lite mindre avstånd mellan dämparna, från vilka andra cyklar skulle man kunna köpa fälgar?
Skoj, säg till om du vill veta hur du konverterar för isbana och finndubb eller vill ha nummer till Micke som dubbar dem.
Hoppas du kommer på något supermotoläger i vår för nu har du ju en MC som är klar att träna/tävla med bara den najjas. Rättvik rekomenderas verkligen, speciellt om du endast vill köra asfalt.
Är det något spec man ska tänka på menar du? Köpte mig en Husa nu i fredags och tankarna på att fixa endurohjul blir allt större.. Var ute i skogen idag med motardsulor..
Ingen som vill sälja ett par fälgar? Hittade dessa.. 03 från en 125a, passar de tros?
Rättvik!.. dit var jag aldrig! Måste !!!!!.. Kan inte vänta till nästa gång!.. inga körningar där mer iår?
HURRA HURRA HURRA
Vad blev det ?
Om det är endurofälgar du menar så skall du ha 21" fram och 18" bak. Det fu menar med avstånd är nog egentligen diametern på hjulaxeln som är grövre från 02 eller 03. Endurofälgar och nav är ganska mycket standardprylar. Allt från KTM (o4 och framåt) passar rakt av. Fälgar från andra märken passar med egna distanser (för att cenrera hjulet rätt) och i värsta fall nya hjullager (för att få rätt i förhållande till axeldiametern.
Har en fråga angående 525 exc så tar det i denna tråden, är det dyrt att byta till motardfjädring?
Har tänkt kolla på en 2006a som gått 50 timmar med motardkitt,crosskitt och isdäck han vill ha 35 för den är det ett bra pris?
Har en fråga angående 525 exc så tar det i denna tråden, är det dyrt att byta till motardfjädring?
Har tänkt kolla på en 2006a som gått 50 timmar med motardkitt,crosskitt och isdäck han vill ha 35 för den är det ett bra pris?
En beg framgaffel går lös på 3kkr och bakdämparen något mindre. För den vanlige motionären som vill leka motard på gata och gocartbana duger dock endurofjädringen utmärkt man justerar på rattarna...
Vad ska du med gatreggat till om du bara ska köra bana? Gatreggade kostar ju lite mer, mer godis for pengarna om du kör oreggadÄr ju det att jag väger så mycket bara, jag kommer bara ha den till att köra på banor med för träning ingen tävling. Mest ha ett testa på bana år.
Vad ska du med gatreggat till om du bara ska köra bana? Gatreggade kostar ju lite mer, mer godis for pengarna om du kör oreggad
Skönt att kunna ta en sväng om i byn om man får den tanken utan att köra oförsäkrat / skattat.
Så är det onekligen.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari