Ktm 525 vs Husaberg 650 vs Rxv 450

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Är ju det att jag väger så mycket bara, jag kommer bara ha den till att köra på banor med för träning ingen tävling. Mest ha ett testa på bana år.

Med rätt fjädrar är din vikt inget problem på grönsaksnivå. Du skrev på soe.se också va?

Donvito

TOKER
Gick med
15 Nov 2009
Hoj
Husaberg fs650e[Såld] Suzuki sv650s -03 [Såld]
Någon som visste vad jag har för axel diameter? Samt vart man ska köpa packboxar och skrapringar till framdämparen. mvh

Donvito

TOKER
Gick med
15 Nov 2009
Hoj
Husaberg fs650e[Såld] Suzuki sv650s -03 [Såld]
Förlåt, klart jag kan gå ut och möta själv, dock väldigt grön inom allt som har med mc att göra. så vet inte riktigt vilka mått man ska ha, men mäter man på längden på lagret? eller längden mellan dämparbenen?

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Förlåt, klart jag kan gå ut och möta själv, dock väldigt grön inom allt som har med mc att göra. så vet inte riktigt vilka mått man ska ha, men mäter man på längden på lagret? eller längden mellan dämparbenen?

Och så köper du husa-02 :hihi att åka till skolan med, förvisso så är du snart fullärd;)

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto

Ladda hem en Parts manual till din hoj från Husaberg.se. Då kan du få fram artikelnr, sen är det bara att beställa från vilken Husa ÅF du helst behagar att nyttja.

• Gilla
Reaktioner: MaG
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping