Ktm 625

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
tillgång till ktmdealer.com har jag =) men hittar inte löst kontatstycke.
har du artikelnummret ?

när du säger pinouten , menar du det wirediagrammet som finns i handboken ? det har jag. men det är klart, är det som du säger att jag kan beställa hem enbart kontakten så behöver jag ju inte fiddla så mycket utan då klarar jag mig med pinouten som finns i handboken.

000700000BX SPARE CONNECTOR 16 POLE BX heter kontaktstycket.
 

Hasse302

No skill, Just ballz
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawa er6-n -11
Fick hem hojen sent igår kväll så idag fixade jag blinkers och alla lysen inför besiktning ska byta bakdäcket oxå de går nog inte igenom. Men när jag ändå va i garaget och meckade jag tog jag mig en sväng..
Så nu är min fråga, någan som vill köpa en Ktm625 supercomp. ev byta mot en Crescent Compact ej trimmad.
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
Klart jag ska ge den några timmar till:yoparty. Fins de något man kan göra för att den inte ska vara så rapp? >Så man kan mjukstarta lite lättare:rolleyes:

öhhh.. hur tänkte du nu ?

så rapp så att du inte skulle kunna hantera det med lite vanlig hederlig gaskontroll är den bara i kåttefantasters våta drömmar :D
 

Hasse302

No skill, Just ballz
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawa er6-n -11
öhhh.. hur tänkte du nu ?

så rapp så att du inte skulle kunna hantera det med lite vanlig hederlig gaskontroll är den bara i kåttefantasters våta drömmar :D

Helt rätt nu har jag varit ute några timmar till sen första turen och man blir fort van. Tycker själv att jag har fått bra teknik både i start och när jag kör. Ska investera lite mer i kläder. Skinnställ eller allväder vad tycker du/ni. Måste ialf köpa ett par knäskydd. Är ju inte konstigt att man tycker den är rapp när man gått från 50cc till 625.....
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
Helt rätt nu har jag varit ute några timmar till sen första turen och man blir fort van. Tycker själv att jag har fått bra teknik både i start och när jag kör. Ska investera lite mer i kläder. Skinnställ eller allväder vad tycker du/ni. Måste ialf köpa ett par knäskydd. Är ju inte konstigt att man tycker den är rapp när man gått från 50cc till 625.....

skit i knäskydd.

tjacka skinnställ , crosshjälm , googles , bra handskar samt bra stövlar, mycket fot ute körning så är crossstävlar bra. själv satsar jag mer åt storbanehållet då är ett par sportstävlar härligare när man klättrar runt
 
  • Gilla
Reaktioner: MaG

Hasse302

No skill, Just ballz
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawa er6-n -11
skit i knäskydd.

tjacka skinnställ , crosshjälm , googles , bra handskar samt bra stövlar, mycket fot ute körning så är crossstävlar bra. själv satsar jag mer åt storbanehållet då är ett par sportstävlar härligare när man klättrar runt

Skönt med nån som ger raka svar och på de man frågar när de gäller kläder. Har stövlar som jag är nöjd med lagom hårda inte som en pjäxa, inte som en moonboot. lagom lixom. Försöker hålla fötterna inne men ser man lite grus på asfalten så åker den gärna ut. skinnställ får de bli har kännt de helatiden.
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
Skönt med nån som ger raka svar och på de man frågar när de gäller kläder. Har stövlar som jag är nöjd med lagom hårda inte som en pjäxa, inte som en moonboot. lagom lixom. Försöker hålla fötterna inne men ser man lite grus på asfalten så åker den gärna ut. skinnställ får de bli har kännt de helatiden.

fasen jag glömde faktiskt..

glöm inte rygskyddet. ryggskydd är det som kan göra skillnaden mellan att sitta i rullstol eller att inte göra det.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top