Fråga 1:
Är det nogn som testat skillnaden mellan OBEKR nålen, JD's & Boris nål/nålar?
Följande sitter i förgasaren nu:
-168/48.
-OBEKR 4:e hacket från topp.
-R&D powerpump2 ställd 40# i leak jet.
-SXS axpumpsfjäder.
-Soppa skruven 1,6 varv ut.
Övrigt:
-Rallye kam.
-Öpnnad luftburk.
-Fullflödesdämpare. (42mm hål för 94db)
Fråga 2:
Hojen går riktigt bra, men vill tjuvstanna ibland trotts att jag fixat förgasar venten.
(När man åker nerför en knölig stig med kopplingen indragen tex.)
Jag tycker inte kamtids/lyft ökningen borde göra det.
Vad tror ni grabbar att det beror på?
Jag får känlsan att den är lite fet i blandningen när motorn blir varm efter att det gått sakta ett tag.
(Villket den naturligtvis också blir mot när den är kallare, men tycker inte det borde göra så mycket på en så stor motor.)
Är det nogn som testat skillnaden mellan OBEKR nålen, JD's & Boris nål/nålar?
Följande sitter i förgasaren nu:
-168/48.
-OBEKR 4:e hacket från topp.
-R&D powerpump2 ställd 40# i leak jet.
-SXS axpumpsfjäder.
-Soppa skruven 1,6 varv ut.
Övrigt:
-Rallye kam.
-Öpnnad luftburk.
-Fullflödesdämpare. (42mm hål för 94db)
Fråga 2:
Hojen går riktigt bra, men vill tjuvstanna ibland trotts att jag fixat förgasar venten.
(När man åker nerför en knölig stig med kopplingen indragen tex.)
Jag tycker inte kamtids/lyft ökningen borde göra det.
Vad tror ni grabbar att det beror på?
Jag får känlsan att den är lite fet i blandningen när motorn blir varm efter att det gått sakta ett tag.
(Villket den naturligtvis också blir mot när den är kallare, men tycker inte det borde göra så mycket på en så stor motor.)
Last edited: