Har du ingen kylfläkt då???
Sitter ingen fläkt på min hoj!
Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Skulle ta en morgon tur denna underbart vackra höstdag,baxa ner den till parkeringen och drog igång motorn,gick hur fint som helst men när jag lade i 1an så dog fanskapet.
Testade 3-4 gånger men samma sak.
Funderade en stund och testade en sista gång och då gick det,den krånglade inte heller under turen så det verkar inte vara någon större fara men lite nyfiken är man ju på vad det berodde på?
Goretex och korvätarhjälm ?
Är de här en korvätarhjälm????? http://www.blocket.se/vastmanland/Integralhjalm_Nolan_Classic_N_com_nr_102_43416860.htm?ca=11&w=3
tänkte testa 16/46 drevning på hojen i sommar. nån som vet hur många länkar jag behöver på kedjan?
ktm 625 smc -06.
mvh/mattias
Köp en 120 kedja. Nej jag hade inga orange kvar. www.gearingcommander.com kan du räkna på antalet länkar som behövs.
Sitter och funderar på en 625 från 2003 med över 2000 mil på mätaren... Ägaren säger att det är en "comp" model och därmed har comp avgassystem och pumper förgasare...?
Vad är det för något???
Sitter och funderar på en 625 från 2003 med över 2000 mil på mätaren... Ägaren säger att det är en "comp" model och därmed har comp avgassystem och pumper förgasare...?
Vad är det för något???
Mest troliga är att de är en -02 Super Comp. Bara kickstart å motorn är svart... Annars om de ska var en -03 så är motorn silvergrå.... Å med elstart å kick....
Ser silvergrå ut. Men vad är då skillnaden på en super comp?? Känner mig lite lost på det här...
Ser fin ut iaf. Vad är en såndäringa värd i bra skick?
View attachment 378749
View attachment 378750
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA