Ja det passar.Enda skillnaden är att det ligger en 1,5mm bricka bakom drevet på 625:an.Jo, men passar crossdäck? T.ex från en ktm 250sx?
Ja det passar.Enda skillnaden är att det ligger en 1,5mm bricka bakom drevet på 625:an.Jo, men passar crossdäck? T.ex från en ktm 250sx?
Funderar på att köpa en 625 som är reggad på 24 kw men pluggar dragna, jag vill dock ha den fullreggad för att det ska stämma om det skulle hända en olycka någon gång. Är detta dyrt/krångligt? Hur gör man för att regga om till fulleffekt?
- - - Updated - - -
Funderar på att köpa en 625 som är reggad på 24 kw men pluggar dragna, jag vill dock ha den fullreggad för att det ska stämma om det skulle hända en olycka någon gång. Är detta dyrt/krångligt? Hur gör man för att regga om till fulleffekt?
Tjo!
Belysningen för hastighetsmätaren dog på min 625´a 2006.. Någon som vet jag det kan tänkas vara? Allt på den fungerar, hastighet, trip osv men inte belysningen.
Finns det nåt billigare alternativ till "three-bond silicone gasket" när man ska montera stora ventilkåpan? Det vankas en vattenpump-renovering..
Jag gissar att det inte är så populärt att rulla in på besiktning med dropp från vattenpumpen.
Jag körde loctite 5910 (svart massa) på min 660. Den läckte från ventilkåpan, fixade det 2ggr med blå massa men tredje gången blev det denna. Kostade väl typ 100kr på mekonomen. Räcker och blir över så inte dyrt direkt.
Tänkte fråga lite om det här med vibrationer! Har fått en känsla av att ni kan lite om det ny ägare av kortet och jag är sugen på en 625a 05-.
Men alltså det är nästan så man blir avskräckt när man läser om dessa vibrationer.. Är det så illa som man läser här att varenda jävla skruv inklusive föraren ramlar bort om man kör en stund? så illa kan det väl inte vara?
Mvh
Korspostning och annons i ett. Det är dubbelfel som vi säger....
Hej hopp!
Då har man klivit in i motardträsket då Köpte mig en 625 sxc fast med motardhjul o tänkte höra om någon vet ifall det är möjligt att justera hastighetsmätaren så den visar rätt med mindre det mindre motardhjulet? Tänkte också fråga vad orginaldrevning på 625 är? Och om någon har nåt bra tips på lagom drevning som passar både för lite bus och landsvägsåka?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|