Jag gick upp till 168/48 dock med annat rör men med orig krökar.
Vad var det som hade hänt det du hade problem med tidigare?
Det löste sig. Blev lite nojig över hur motorn drog runt och trodde att jag pajat en ventil eller något. Men när jag prövade att dra runt bakhjulet på en polares ktm duke kändes det typ likadant. Så nu har jag iallfall satt ihop allt och fått igång motorn.. Har också väntat på en avgaspackning som försvann i posten. HAr inte hunnit köra något än men det ska bli spännande. HAr iallfall varit jäkligt lärorikt för mig osm inte tidigare har fattat hur något i motorn har funkat
Ska man hälla något speciellt i kylaren eller är det vanlig kylarvätska?
Nu har jag iallfall varit flitig under vintern och
- Bytt ut packboxar och teflonbussningar i framdämparen. Har även bytt till mer trögflytande olja.
- Bytt ut plasten till svart
- Bytt olja och ställt ventiler
- Tagit bort sas-ventilen.
- Köpt nu bromskiva fram (ej monterade då jag inte har sm fälgarna på än)
- Satt i rallykam
Nu vill jag ut och köra!!!